מנכ"ל נסטלה מארק שניידר נחת בישראל; ייפגש עם בכירי אסם

מארק שניידר, שמנהל את אחת מקבוצות המזון הציבוריות הגדולות בעולם, הגיע לארץ לביקור בן יומיים וייסר באתרי הקבוצה בישראל לצד מנכ"ל אסם אבי בן אסאייג • "אני פוגש כאן אנשים מצוינים וחדשנות מובילה; הצלחת שיתוף-הפעולה בין נסטלה ואסם עונה על כל הציפיות"

מארק שניידר, מנכ"ל קבוצת נסטלה העולמית / צילום: REUTERS, Arnd Wiegmann
מארק שניידר, מנכ"ל קבוצת נסטלה העולמית / צילום: REUTERS, Arnd Wiegmann

מנכ"ל קבוצת נסטלה העולמית, מארק שניידר, נחת היום (ג') בישראל לביקור דיסקרטי - כך נודע ל"גלובס". שניידר, שמנהל את אחת מקבוצות המזון הציבוריות הגדולות בעולם שנסחרת לפי שווי של 310 מיליארד פרנק שוויצרי, הגיע לארץ לביקור בן יומיים.

לצדו של שניידר הגיע לישראל גם מרקו סטמברי, מנכ"ל אזור אירופה בנסטלה. ככל הידוע, במהלך הביקור ייפגשו השניים עם עובדי החברה ויקבל סקירה על השוק הישראלי מחברי הנהלת אסם.

בנוסף לסיור באתרי הקבוצה בישראל לצידו של מנכ"ל אסם אבי בן אסאייג, שניידר צפוי להשתתף היום בארוחת ערב חגיגית בכפר שמריהו בביתו של דן פרופר, ממייסדי קבוצת אסם המכהן כיום כנשיא החברה, והוא צפוי להמריא בחזרה כבר מחר (ד') בשעות אחר-הצהריים.

שניידר נכנס לתפקידו כמנכ"ל קונצרן נסטלה ב-2017, וזהו ביקורו הראשון באסם. ביקורים של מנכ"ל הקבוצה העולמית בישראל אינם דבר שבשגרה, והביקור האחרון של ענקית המזון בישראל התקיים לפני כארבע שנים על-ידי קודמו של שניידר.

נסטלה היא ענקית מזון במונחים בינלאומיים, ולה מחזור מכירות שנתי של 92 מיליארד פרנק שוויצרי. לפני כארבע שנים רכשה נסטלה את הבעלות המלאה על קבוצת אסם הישראלית והביאה למחיקת מהבורסה. ענקית המזון מזוהה עם שלל מותגים בינלאומיים במגוון קטגוריות, החל מנס קפה וטייסטרס צ'ויס, נספרסו, מים מוגזים כמו פרייה וסן פלגרינו - ועד דגני בוקר כמו סיני מיניז ושוקולד קיט קט.

במהלך ביקורו מסר שניידר: "אני שמח שהגעתי לכאן. אני פוגש פה אנשים מצוינים, חדשנות מובילה, וכתוצאה משניהם אני לא מופתע מהביצועים הטובים של החברה. הצלחת שיתוף-הפעולה בין נסטלה ואסם עונה על כל הציפיות, וזה בזכות הנהלת החברה והעובדים שמחויבים להצלחה".