יו"ר טבע ממשיך להביע אמון: רכש מניות נוספות של החברה

מניית טבע התאוששה אתמול בוול סטריט עם זינוק של 7%, והיו"ר סול בארר רכש כמות נוספת של מניות החברה • בסך-הכול הוציא בארר סכום של כ-2 מיליון דולר על רכישת כ-216 אלף מניות טבע בשני ימי מסחר

סול בארר, יו"ר טבע / צילום: Stringer, רויטרס
סול בארר, יו"ר טבע / צילום: Stringer, רויטרס

ד"ר סול בארר, יו"ר הדירקטוריון של טבע  , שרכש שלשום (ב') מניות טבע בתמורה לכמיליון דולר בעסקאות בבורסה, המשיך גם אתמול לרכוש מניות נוספות. בארר רכש עוד כ-105 אלף מניות טבע, במחיר ממוצע של כ-9.6 דולר (ובטווח מחירים שנע בין 9.57-9.63 דולר) בתמורה כוללת של כמיליון דולר נוספים, זאת לאחר שרכש שלשום 111 אלף מניות בתמורה למיליון דולר, במחירים נמוכים יותר.

בסך-הכול, לאחר הרכישות של היומיים האחרונים, בארר מחזיק בכ-220 אלף מניות טבע. דיווחים קודמים של טבע הצביעו על כך שבארר החזיק בסוף 2018 גם בכ-46 אלף מניות חסומות, שטרם הבשילו.

מניית טבע, שנפלה בשבוע שעבר לשפל של קרוב לשני עשורים, התאוששה בשני ימי המסחר האחרונים בבורסת ניו יורק ועלתה ב-10.1%, למחיר של 9.53 דולר שמשקף לחברת התרופות שווי שוק של 10.4 מיליארד דולר.

בארר, מייסד חברת Celgene, מכהן כחבר דירקטוריון בטבע מתחילת 2015. הוא מונה לתפקיד יו"ר הדירקטוריון בפברואר 2017, כאשר היו"ר הקודם, יצחק פטרבורג, מונה לתפקיד המנכ"ל הזמני במקום ארז ויגודמן.