סלקום | בלעדי

We4G חזרה להוביל את הניודים בשוק הסלולרי

החברה מגייסת פי 4 מנויים יותר מהמתחרים • סלקום, שהובילה את השוק בחודש שעבר בעקבות מבצע חד-פעמי, לא המשיכה החודש במומנטום והפסידה 2,320 לקוחות • פרטנר איבדה במאי 9,380 מנויים

חזי בצלאל בהשקת WE4G של אקספון / צילום: איל יצהר
חזי בצלאל בהשקת WE4G של אקספון / צילום: איל יצהר

חברת We4G חוזרת להוביל בגדול את שוק הניודים בסלולר, אחרי שבחודש שעבר סלקום טלטלה את השוק והובילה אותו חד-פעמית בעקבות מבצע ממוקד בתקופת הבחירות. We4G לוקחת החודש בגדול, כאשר בעצם אף חברה אפילו לא מתקרבת להיקפי הגיוס שלה - עדות לכך שהאסטרטגיה שלה של קביעת מחיר קבוע לתקופות ארוכות ולכל החיים עושה את העבודה, למרות שהחברה העלתה מחירים.


We4G גייסה החודש 9,200 מנויים (כלל המצטרפים החדשים בניכוי נוטשים - לא כולל מספר מנויים שרכשו מספר חדש). במקום השני החודש נמצאת פלאפון עם גיוס חיובי של 2,570 מנויים, ובמקום השלישי גולן טלקום עם 2,350. סלקום, שכאמור בחודש שעבר גייסה מספר חריג של מנויים בעקבות מבצע חד-פעמי, כנראה לא המשיכה החודש במומנט המבצעים, והיא עברה לגיוס שלילי של 2,320 מנויים.

אחריה ברשימה הוט מובייל, שגם היא כנראה ויתרה על המאבק הסיזיפי של גיוס לקוחות חדשים, ולכן סיימה את החודש עם ניוד שלילי של 2,390 מנויים.

פרטנר סוגרת את הטבלה, כמעט כבדרך שגרה יש לומר, והיא ממשיכה להקיז לקוחות בקצב גבוה ומאבדת החודש 9,380 מנויים. תמונת הניודים בפרטנר נובעת מגיוס נמוך של לקוחות, הרבה פחות ממתחרותיה.

בקרה המפעילים הווירטואליים רמי לוי ו-019 מובייל אין אירועים משמעותיים בהיבט הניודים: רמי לוי איבד 200 לקוחות, ו-019 מובייל גייסה 200 לקוחות.