האם זארה מציעה גיפט קארד על סך 500 שקל? מדובר בשקר

‏חובבי זארה, שימו לב: היום עלה באינסטגרם פרופיל מזויף של זארה בעברית, המציג עצמו תחת השם "זארה תל-אביב" ומבטיח גיפט קארד בסך של 500 שקל מתנה למי שיעקוב אחרי העמוד של החברה ויתייג את הפרופיל בסטורי • מקבוצת זארה ישראל נמסר בתגובה: "לעמוד הנ"ל אין כל קשר לקבוצת זארה, וניהולו אינו מטעמה"

זארה / צילום: Shutterstock
זארה / צילום: Shutterstock

‏חובבי זארה, שימו לב: מוקדם יותר היום עלה באינסטגרם פרופיל מזויף של זארה בעברית, המציג עצמו תחת השם "זארה תל-אביב" ומבטיח גיפט קארד בסך של 500 שקל מתנה למי שיעקוב אחרי העמוד של החברה ויתייג את הפרופיל בסטורי.

לא מדובר במהלך שיווקי של החברה אלא בהטעיה באמצעות פרופיל מזויף, בעוד שבינתיים הפרופיל צבר כבר מעל 20 אלף עוקבים.

עמוד האינסטגרם המזויף של זארה
 עמוד האינסטגרם המזויף של זארה

הגולשים אומנם אינם נדרשו לשלם עבור השתתפות במבצע, אך הם נדרשו לתת קידום למותג באינסטגרם הפרטי שלהם. בתחילה הציב הפרופיל המזויף רף של 5,000 עוקבים בלבד, אך המבצע המזויף התרחב בכל פעם שסף העוקבים נחצה. לפי שעה לא ברור מי עומד מאחורי העמוד.

בשלב מאוחר יותר היום, לאחר פניות לחברה ושיתופים של ההטעיה, הוסר הסטורי שמשתף את שמות המתייגים, ומספר העוקבים בפרופיל המזויף צנח בבת-אחת ל-2,000. במקביל, הוסרה ההבטחה לגיפט קארד בסך 500 שקל, וכעת העמוד המזויף מבטיח "הפתעה אישית", אך עדיין משתמש בשם של זארה ומפנה לאתר הרשמי של המותג.

מקבוצת זארה ישראל נמסר בתגובה: "לעמוד הנ"ל אין כל קשר לקבוצת זארה, וניהולו אינו מטעמה".