אבי גבאי יתנצל בפני איתן ברושי: "חוזר בי מהדברים שפרסמתי"

יום לפני דיון הוכחות בתביעת לשון הרע שהגיש הח"כ לשעבר איתן ברושי נגד יו"ר מפלגת העבודה, הגיעו הצדדים להסכמה • גבאי יפרסם התנצלות לאחר שכינה את איתן ברושי "עבריין מין"

איתן ברושי/ צילום: איל יצהר
איתן ברושי/ צילום: איל יצהר

יום לפני דיון הוכחות בתביעת לשון הרע של ח"כ לשעבר איתן ברושי נגד יו"ר מפלגת העבודה ח"כ אבי גבאי, הגיעו הצדדים להסכמה לפיה גבאי יתנצל בפני ברושי ותביעת לשון הרע תימחק.

במסגרת הפשרה בין הצדדים גבאי חזר בו מן הדברים ויפרסם התנצלות בפני ברושי בנוסח הבא: "ביום 29 ביולי 2018 פרסמתי בחשבון הטוויטר הודעה שבמסגרתה כיניתי את איתן ברושי 'עבריין מין' והודעתי על השעייתו מן המפלגה. ברצוני להודיע שאני חוזר בי מהדברים שפרסמתי ומתנצל בפני איתן ברושי ומשפחתו. לא היה שום מקום והצדקה לשימוש בביטוי זה".

כזכור הדברים התפתחו לכדי מלחמה מילולית בטוויטר לאחר שברושי נגע באופן לא הולם בישבנה של ח"כ לשעבר אילת נחמיאס ורבין. נחמיאס ורבין כעסה מאוד ודרשה מברושי התנצלות באופן פרטי ולא רצתה לפתוח את העניין לעיסוק פומבי כולל.

גבאי אמור לפרסם את ציוץ ההתנצלות ביומיים הקרובים. בנוסף עליו לשלם לברושי סך של 40 אלף שקל הוצאות משפט שנגרמו לברושי. עורך דינו של ברושי בהליכים הוא עו"ד אילן בומבך.