יו"ר ההסתדרות בר-דוד ביקש מראש הממשלה להתערב בנושא סגירת שדה דב

ברקע הפגישה עמד גם נושא סגירת שדה התעופה דב בצפון תל-אביב ב-2 ביולי, עניין שההסתדרות נכנסה אליו באופן משמעותי בימים האחרונים

פגישת נתניהו ובר-דוד / ללא קרדיט
פגישת נתניהו ובר-דוד / ללא קרדיט

בירושלים נערכה היום (ג') פגישת היכרות ופגישת עבודה ראשונה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד. ברקע הפגישה עמד גם נושא סגירת שדה דב בצפון תל-אביב ב-2 ביולי, עניין שההסתדרות נכנסה אליו באופן משמעותי בימים האחרונים.

בחלקים ראשונים של הפגישה השתתפו גם יו"ר המועצה הכלכלית, אבי שמחון; וממלא-מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רונן פרץ; אשר היום הודע על היותו המחליף של הורוביץ. המנכ"ל היוצא, יואב הורוביץ היה בלשכה, אך כבר לא נטל חלק בפגישה.

בר-דוד הציף את הנושא של סגירת שדה דב והמשמעות הקשה של כך עבור תושבי אילת, עובדים הנוסעים לעיר ותעשיית המלונאות בעיר. מוקדם יותר היום השתתף בר-דוד בפגישה רבת-משתתפים, לרבות עם ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, ראש עירית תל-אביב רון חולדאי וגורמים נוספים הקוראים לעצור את סגירת שדה דב, עורק התחבורה המשמעותי ביותר של העיר הדרומית.

ביציאה מן הפגישה אמר שמחון לבר-דוד כי ראש הממשלה הנחה אותו לערוך בדיקה נוספת בנושא.

מרבית הפגישה בין נתניהו לבר-דוד התקיימה כ-45 דקות ובארבע עיניים ביניהם. לבר-דוד ונתניהו לא הייתה כל היכרות מוקדמת. בר-דוד נכנס לתפקידו בחודש אפריל האחרון אחרי התפטרות אבי ניסנקורן ומעברו לפוליטיקה במפלגת כחול לבן.