לא רק בביטוח: בן סימון מ"מ מנכ"ל קבוצת הפניקס

כמעט חודשיים לאחר שמונה לממלא מקום מנכ"ל הפניקס ביטוח, אייל בן סימון ממונה הערב גם לממלא מקום מנכ"ל החברה האם הציבורית, הפניקס אחזקות

אייל בן סימון / צילום: תמר מצפי
אייל בן סימון / צילום: תמר מצפי

כמעט חודשיים לאחר שמונה לממלא מקום מנכ"ל הפניקס ביטוח, אייל בן סימון ממונה הערב גם לממלא מקום מנכ"ל החברה האם הציבורית, הפניקס אחזקות. בכך נראה כי בעלת השליטה הנוכחית בהפניקס, קבוצת דלק, והרוכשים הפוטנציאליים של קבוצת הביטוח - קרנות סנטרברידג' וגלטין פוינט, מסמנים כי בן סימון הוא יורשו המלא המיועד של אייל לפידות. בן סימון נכנס לתפקיד זה מהיום.

בן סימון (46) מכהן בתפקידים בכירים בתפקידי ליבה בחברה כבר שנים רבות. הוא הצטרף להפניקס במהלך העשור הקודם לאחר שהיה בפיקוח על הביטוח.

בן סימון נמצא בהפניקס עוד בימי בעלי השליטה הקודמים: קבוצת מאיר של יעקב שחר וישראל קז. מי שצירף את בן סימון להפניקס הוא יו"ר החברה דאז, אריה עובדיה. עם השנים בן סימון התקדם וניהל בהצלחה את מערכי ביטוחי הבריאות, הביטוחים הכלליים והתביעות, והפך לאחד מראשי הקבוצה.

לאחרונה חתמו סנטרברידג' וגלטין פוינט, שמסתייעות פה בשירותיו של אלי יונס, על הסכם לרכישת השליטה בהפניקס - הגם שמדובר ברכישה לא ודאית שצריכה לקבל את אישור הפיקוח על הביטוח.