בעקבות ההדלפות: גוגל חשפה תמונה של מכשיר הפיקסל החדש

לרוב גוגל לא נוהגת לפרסם תמונות בטרם השקת מוצר, אך ככל הנראה הפעם היא בחרה לעשות זאת בעקבות הדלפות הנוגעות למכשיר הפיקסל המצופה • בגב המכשיר יש עיצוב מצלמה יוצא דופן, עם בליטה מרובעת שבה שלוש עדשות מצלמה

צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

צעד יוצא דופן עבור ענקית הטכנולוגיה: גוגל חשפה אמש (ד') תמונה של הסמארטפון פיקסל 4 שטרם השיקה. התמונה נחשפה בציוץ בעמוד טוויטר רשמי של גוגל, וניתן לראות בה כי בגב המכשיר יש עיצוב מצלמה יוצא דופן, עם בליטה מרובעת שבה שלוש עדשות מצלמה. לא ברור בשלב זה אילו פונקציות ייחודיות אותו עיצוב יציע, אך המצלמות במכשירי פיקסל נחשבות לבין המובילות בשוק הסמארטפונים.

 

לרוב גוגל לא נוהגת לפרסם תמונות בטרם השקת מוצר, אך ככל הנראה הפעם היא בחרה לעשות זאת בעקבות הדלפות הנוגעות למכשיר הפיקסל המצופה, והתמונה שפורסמה באופן רשמי אכן דומה לתמונות שהודלפו ופורסמו קודם לכן. גוגל אף התייחסה לכך בציוץ בו נכתב כי פרסום התמונה הגיע "מאחר שנראה שיש עניין סביב המוצר". עוד נכתב בציוץ על המכשיר "חכו שתראו גם מה הוא יכול לעשות".

באוקטובר 2018 גוגל הכריזה על מכשירי פיקסל 3 ופיקסל 3 XL, ובחודש שעבר היא השיקה גם את הסמארטפונים המוזלים פיקסל 3a ופיקסל 3a XL. ייתכן שגם הפיקסל 4 יגיע עם מודל XL גדול יותר כמו הדגמים הקודמים. לא ידוע כרגע מתי יושק, אך לרוב אירועי ההשקה של מכשירי פיקסל מתרחשים בסתיו, אחרי השקות האייפונים של אפל.