אחרי חודשים של חיפושים: התע"א מינתה סמנכ"ל כספים חדש

הדירקטוריון אישר אמש את מינויו של ערן אנצי'קבסקי לתפקיד • אנצ'יקבסקי עובד בשורות התע"א מאז 2002 והוא מילא שורה של תפקידי מפתח בתחום הכספים

ערן אנצי'קבסקי, סמנכ"ל הכספים החדש של תע"א / צילום: אלון רון, תע"א,
ערן אנצי'קבסקי, סמנכ"ל הכספים החדש של תע"א / צילום: אלון רון, תע"א,

דירקטוריון התעשייה האווירית אישר אמש (ב') את מינויו של ערן אנצי'קבסקי לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה, וזאת לאחר שסמנכ"ל הכספים הקודם שלה, אייל יוניאן מונה בסוף השנה שעברה לתפקיד המשנה למנכ"ל החברה.

אנצ'יקבסקי עובד בשורות התע"א מאז 2002 ובחברה אומרים כי הוא מילא שורה של תפקידי מפתח בתחום הכספים. בתפקידו הנוכחי הוא משמש סמנכ"ל הכספים של חטיבת כלי הטייס הצבאיים, שאמונה על תחום כלי הטייס הבלתי מאוישים שלה.

תהליך האיתור של סמנכ"ל כספים חדש לחברה נמשך חודשים ארוכים, והתע"א פתחה את המכרז שפרסמה לקראת איוש המשרה מספר פעמים. מנהל הכספים הקודם, יוניאן, מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל החברה במסגרת ניסיון של הנהלת החברה להשאירו בשורותיה - לאחר שהתאכזב מההחלטה שהתקבלה לפני כשנה, שלא למנותו לתפקיד המנכ"ל.

מינויו של אנצ'יקבסקי לתפקיד בא כשברקע שינויים משמעותיים בהנהלת החברה, שמתאפיינים בעזיבות של בכירים רבים בדרג של סמנכ"ל ומנהלי מפעלים, ותוך קליטת בכירים מהמגזר הפרטי.

מנכ"ל התע"א האלוף (במיל') נמרוד שפר מסר בהתייחס למינוי החדש כי אנצ'יקבסקי יסייע לחברה לעמוד ביעדים שקבע לה הדירקטוריון, תוך ניהול הדוק של תחום הכספים והפיננסים והוצאה לפועל של אסטרטגיית הצמיחה של החברה.