נמל חיפה השיק אתר אינטרנט חדש כולל מידע מלא בערבית

על רקע התחרות הקשה בתחום המכולות הצפויה לנמל הוותיק מצד נמל המפרץ הנבנה בסמוך לו יתמקד אתר האינטרנט החדש בתחומי פעילות אחרים ובהם מטען כללי (מטען שאינו מכולות), ותיירות, בכלל זה תחום הפלגות השייט ואוניות התיירים וההכנות לפתיחת הנמל לקהל הרחב במסגרת תוכנית חזית הים העירונית

פריקת קרונות בנמל חיפה / צילום: דוברות רכבת ישראל, סיגל ספנות
פריקת קרונות בנמל חיפה / צילום: דוברות רכבת ישראל, סיגל ספנות

מידע מלא בערבית ללקוחות ממדינות ערב פירוט האוניות העוגנות ולוחות הזמנים לפריקתן, כל אלה נכללים באתר האינטרנט החדש שחנכה היום (ג') חברת נמל חיפה. על רקע התחרות הקשה בתחום המכולות הצפויה לנמל הוותיק מצד נמל המפרץ הנבנה בסמוך לו יתמקד אתר האינטרנט החדש בתחומי פעילות אחרים ובהם מטען כללי (מטען שאינו מכולות), ותיירות, בכלל זה תחום הפלגות השייט ואוניות התיירים וההכנות לפתיחת הנמל לקהל הרחב במסגרת תוכנית חזית הים העירונית.

בחברת נמל חיפה מציינים כי בשנים האחרונות עושה מדינת ישראל מאמצים רבים בהובלת משרד התחבורה ושר התחבורה להעמיד את נמלי ישראל בחזית השרשרת הלוגיסטית למזרח התיכון, בכלל זה השלמת פרויקט "רכבת העמק" מנמל חיפה ועד לגבול הירדני, ותוכניות מרחיקות לכת לחיבור למדינות נוספות. נמל חיפה לוקח כעת את הפרויקט צעד אחד קדימה ופונה באופן ישיר, בערבית, ומציג את יכולותיו, ומידע בזמן אמת, ללקוחות פוטנציאלים מעבר לגבול, כמו כמובן גם לאזרחים ישראלים דוברי ערבית.

לדברי זוהר רום, דובר הנמל ומנהל התקשורת השיווקית ותחום הקרוזים ומי שאחראי בנמל על פיתוח האתר "אפשר לומר בביטחון שמדובר באחד מעשרת אתרי הנמלים המתקדמים בעולם, לכל הפחות, וגם אחד היפים שבהם. למדנו הרבה מנמלים מובילים טכנולוגית כמו נמל רוטרדם ונמל המבורג, בעיקר בכל הנוגע לפיתוח כלים טכנולוגיים בזמן אמת, ואנחנו מביאים כעת ללקוחות ולציבור אתר מהוקצע שכייף ויעיל לגלוש בו הן במחשב והן בכל מכשיר סלולרי. העובדה שהאתר מותאם במלואו גם לאנגלית ולערבית היא בשורה חשובה ללקוחות הנמל בישראל ובמדינות השכנות לנו". יו"ר דירקטוריון החברה אשל ארמוני אמר כי "אתר האינטרנט החדש מביא לידי ביטוי את האסטרטגיה של החברה לשנים הקרובות העובדה שהאתר נותן שירות מלא גם בערבית משתלבת היטב עם הכוונה שלנו לפתיחת ערוצי תובלה מזרחה והגברת שיתוף הפעולה בהנעת סחורות בתוך המזרח התיכון". מנכ"ל חברת נמל חיפה מנדי זלצמן הוסיף כי "האתר החדש של נמל חיפה הוא בבועה של הנמל עצמו - איכותי, מקצועי, שירותי ועם יופי וספיריט שמיוחדים לו. מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית ששמה אותנו גם בתחום הזה, של מידע אונליין ברשת, ברמה העולמית הגבוהה ביותר. בשתי מילים - הזהרו, ממכר".