החתמים מימשו את האופציה, וגיוס ההון של קורנית דיגיטל גדל לכ-137 מיליון דולר

מימוש האופציה הגדיל את היקף הגיוס ב-17.9 מיליון דולר, וסכום ההנפקה יצטרף ל-124 מיליון הדולרים שבקופת החברה • כספי הגיוס ישמשו לצרכים עסקיים כלליים, להון החוזר ורכישות עתידיות של פעילויות משלימות, טכנולוגיות או נכסים

גיוס ההון של קורנית דיגיטל  גדל ב-17.9 מיליון דולר לכ-137 מיליון דולר, לאחר שהחתמים שליוו אותה בהנפקה בנאסד"ק מימשו את האופציה שניתנה להם לרכוש 651 אלף מניות נוספות, במחיר ההנפקה - 27.5 דולר. החתמים שהובילו את ההנפקה הם סיטיגרופ, גולדמן זאקס וברקליס, ולצדם השתתפו גם נידהאם, סטיפל, ויליאם בלייר וקרייג האלום. בסך-הכול הנפיקה קורנית קרוב ל-5 מיליון מניות חדשות, שמהוות כ-12% מהון המניות של קורנית לאחר ההנפקה.

קורנית דיגיטל, שנסחרת בשווי 1.1 מיליארד דולר, מייצרת מערכות דפוס דיגיטליות להדפסה על טקסטיל. הסכום שגייסה החברה בהנפקה יצטרף ל-124 מיליון דולר שהיו לקורנית בקופה בסוף הרבעון הראשון. החברה ציינה שבכוונתה להשתמש בכספי הגיוס לצרכים עסקיים כלליים, להון החוזר ולצורך רכישות עתידיות של פעילויות משלימות, טכנולוגיות או נכסים. המנכ"ל, רונן סמואל, אמר בתחילת השבוע ל"גלובס" כי בחברה כבר זיהו מספר רכישות פוטנציאליות מעניינות. נוסף על כך סיפר סמואל, כי בהנפקה השתתפו חברות השקעה גדולות, והייתה בה גם היענות יפה של משקיעים מישראל, גם קיימים וגם חדשים.

קורנית ביצעה את ההנפקה לאחר עלייה של כ-50% במחיר המניה שלה מתחילת השנה. החברה הציגה לפני מספר חודשים יעד שאפתני, שהוא קצב הכנסות שנתי של 500 מיליון דולר תוך חמש שנים, בהשוואה להכנסות שנתיות של 142 מיליון דולר בשנת 2018. ברבעון הראשון של 2019, הכנסות קורנית הסתכמו ב-38.2 מיליון דולר, צמיחה של 22.6% ביחס לרבעון המקביל, ותחזית החברה לרבעון השני היא להכנסות של 44-48 מיליון דולר.