גיוס ההון של קורנית דיגיטל גדל ב-17.9 מיליון דולר לכ-137 מיליון דולר, לאחר שהחתמים שליוו אותה בהנפקה בנאסד"ק מימשו את האופציה שניתנה להם לרכוש 651 אלף מניות נוספות, במחיר ההנפקה - 27.5 דולר. החתמים שהובילו את ההנפקה הם סיטיגרופ, גולדמן זאקס וברקליס, ולצדם השתתפו גם נידהאם, סטיפל, ויליאם בלייר וקרייג האלום. בסך-הכול הנפיקה קורנית קרוב ל-5 מיליון מניות חדשות, שמהוות כ-12% מהון המניות של קורנית לאחר ההנפקה.
קורנית דיגיטל, שנסחרת בשווי 1.1 מיליארד דולר, מייצרת מערכות דפוס דיגיטליות להדפסה על טקסטיל. הסכום שגייסה החברה בהנפקה יצטרף ל-124 מיליון דולר שהיו לקורנית בקופה בסוף הרבעון הראשון. החברה ציינה שבכוונתה להשתמש בכספי הגיוס לצרכים עסקיים כלליים, להון החוזר ולצורך רכישות עתידיות של פעילויות משלימות, טכנולוגיות או נכסים. המנכ"ל, רונן סמואל, אמר בתחילת השבוע ל"גלובס" כי בחברה כבר זיהו מספר רכישות פוטנציאליות מעניינות. נוסף על כך סיפר סמואל, כי בהנפקה השתתפו חברות השקעה גדולות, והייתה בה גם היענות יפה של משקיעים מישראל, גם קיימים וגם חדשים.
קורנית ביצעה את ההנפקה לאחר עלייה של כ-50% במחיר המניה שלה מתחילת השנה. החברה הציגה לפני מספר חודשים יעד שאפתני, שהוא קצב הכנסות שנתי של 500 מיליון דולר תוך חמש שנים, בהשוואה להכנסות שנתיות של 142 מיליון דולר בשנת 2018. ברבעון הראשון של 2019, הכנסות קורנית הסתכמו ב-38.2 מיליון דולר, צמיחה של 22.6% ביחס לרבעון המקביל, ותחזית החברה לרבעון השני היא להכנסות של 44-48 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.