הפרסומות הזכורות והאהובות: שלוש פרסומות למזגנים בטופ

שלוש פרסומות למזגנים משתלבות בדירוג השבוע - לטורנדו, לאלקטרה ולתדיראן • הפרסומת לטורנדו בכיכובה של רותם סלע היא הזכורה ביותר השבוע; הפרסומת ל-9 מיליון - הכי אהובה

הפרסומת של מזגני טורנדו עם רותם סלע / צילום: טורנדו
הפרסומת של מזגני טורנדו עם רותם סלע / צילום: טורנדו

הקיץ והחום שהוא מביא עמו משתקפים השבוע היטב בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות: שלוש פרסומות למזגנים משתלבות בדירוג השבוע - לטורנדו באמצעות מקאן תל-אביב, לאלקטרה באמצעות אדלר-חומסקי ולתדיראן באמצעות בורודה קפלן.

בין טורנדו לתדיראן יש קרב מעניין: תדיראן רושמת שיעורי אהדה גבוהים יותר מטורנדו - 13.7% לעומת 11.9% לטורנדו; אך בשיעורי הזכירה יש פער משמעותי בין שתי הפרסומות לטובת טורנדו: הפרסומת לתדיראן רושמת שיעור זכירה נמוך של 2.8%, בעוד שהפרסומת לטורנדו רושמת שיעור זכירה גבוה משמעותית של 9.9%.

הפרסומת לטורנדו בכיכובה של רותם סלע היא גם הזכורה ביותר השבוע, עם שיעור זכירה הגבוה בכ-22% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%. תדיראן ואלקטרה צמודות בשיעורי הזכירה, אך יש פער גדול ביניהן לטובת תדיראן בשיעורי האהדה.

הפרסומת ל-9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.7%.

הקמפיין ללאומי קארד MAX באמצעות מקאן תל-אביב הוא המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-860 אלף שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 520 (לעומת 491 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-36.5 מיליון שקל (לעומת 32.5 מיליון שקל בשבוע שעבר).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות