פייק ניוז: כך הגיבו אשטון קוצ'ר ומילה קוניס לפרידה המזויפת

זוג הסלבריטאים,שנישאו בשנת 2015 ולהם שני ילדים, בחרו בדרך מקורית להגיב לצהובון שפרסם כי הם נפרדים, ושילב פרטים עסיסיים על מאבק משמורת וסודות אפלים שנחשפו • "בהצלחה במכירת המגזין השבוע", כתב קוצ'ר באינסטגרם

אשטון קוצ'ר ומילה קוניס / קרדיט: REUTERS/Mario Anzuoni
אשטון קוצ'ר ומילה קוניס / קרדיט: REUTERS/Mario Anzuoni

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר, זוג השחקנים ההוליוודים, בחרו בדרך סרקסטית להגיב לצהובון שפרסם כי השניים נפרדו, בתוספת פרטים עסיסיים על סודות אפלים ומאבק משמורת בחיתוליו.

 

זוג הסלבריטאים שנישאו ב-2015 ולהם שני ילדים, הגיבו לכתבה שפורסמה עליהם במגזין "טאץ 'ויקלי", שעסקה ב"גילוי" על פרידה ביניהם, באמצעות סרטון שפרסם קוצ'ר בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא נראה יושב ברכב עם זוגתו שנראית מוטרדת, והוא שואל אותה מה קרה.

"זה נגמר בינינו". משיבה קוניס, בעודה מציגה למצלמה צילום מסך של שער הצהובון. "זה נגמר בינינו?? אוי אלוהים, מה נעשה?" שאל קוצ'ר בציניות. 

"הרגשתי חנוקה. אה, ואני גם לוקחת את הילדים. בכתבה נכתב שנחשף סוד אפל שלך". "מהו הסוד?", תהה קוצ'ר, וקוניס המשועשעת משיבה כי אין לה מושג.

בפוסט עצמו כתב קוצ'ר מסר למגזין: "בהצלחה במכירת המגזין השבוע. אולי בשבוע הבא אשתי תהיה בהריון עם תאומים. בפעם השלישית. אבל מי סופר".