מעלה שלב במלחמה מול סנפצ'ט: אינסטגרם משיקה פיצר חדש

אינסטגרם הכריזה על סטיקר חדש שמאפשר למשתמשים להזמין את העוקבים שלהם להצטרף לצ'ט קבוצתי דרך הסטורי • החברה פועלת לשיפור חוויית הצ'ט שלה כחלק מהתחרות שלה עם סנפצ'ט

אינסטגרם / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אינסטגרם / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

אינסטגרם השיקה סטיקר חדש שמאפשר למשתמשים להזמין את העוקבים שלהם להצטרף לצ'ט קבוצתי דרך הסטורי. כשמשתמש יפרסם סטורי עם סטיקר הצ'ט החדש, עוקביו יוכלו ללחוץ עליו כדי לבקש גישה לצ'ט הקבוצתי, אך הבחירה למי לאשר להצטרף אליו עדיין תהיה בידיו של המשתמש. בנוסף, הוא גם יוכל לבחור לסגור את הצ'ט הקבוצתי בכל שלב. הצ'ט יתקיים בתוך מתחם ההודעות הישירות (Direct) באפליקציה.

החברה הכריזה על הסטיקר החדש אמש (ג') בטוויטר, והציגה אותו כדרך שתאפשר למשתמשים לדבר עם חברים קרובים, ולאו דווקא עבור משפיענים עם קהילת עוקבים גדולה. בסרטון שפרסמה שמדגים את השימוש בסטיקר, היא הציגה אותו כפתרון שיאפשר לאנשים לתכנן אירועים ומפגשים יחד עם חבריהם. אינסטגרם השיקה לפני כן סטיקרים לסטוריז שמאפשרים למשתמשים לבצע סקרים, לתייג מיקום, להוסיף האשטג ועוד מתוך הסטורי שפרסמו.

אינסטגרם פועלת לשיפור חוויית הצ'ט שלה כחלק מהתחרות שלה עם סנפצ'ט, שהייתה גם הראשונה שהשתמשה בפיצ'ר הסטוריז. בעבר אינסטגרם שחררה לזמן קצר אפליקציה נפרדת עבור התכתבויות, Direct, בדומה לכך שאפליקציית מסנג'ר נפרדת מפייסבוק, אך היא סגרה אותה מוקדם יותר השנה ובמקום זאת שילבה את הפיצ'רים שלה באפליקציית אינסטגרם הראשית.