פודקאסט לשבת | פודקאסט

יש מה לעשות בסופ"ש: הפודקאסטים שיעשו לכם את השבת

אחרי השבוע הסוער שעבר עלינו, כנראה שננוח במזגן או שנטייל עם המשפחה • לא משנה איך נבחר לבלות, הסמארטפון שלנו לא יישאר יתום וינגן את הפודקאסטים שעשו את השבוע החולף • פודקאסט לשבת • האזינו

פודקאסט לשבת / עיבוד תמונה: אפרת לוי
פודקאסט לשבת / עיבוד תמונה: אפרת לוי

1. הצוללת | הצוללת בחדר ניתוח

כמה פעמים שמעתם על "בריחת המוחות", על גדולי הרופאים והמדענים שמעדיפים את הכסף הגדול שמעבר לים? מסתבר שישנה מגמה הפוכה, וישנם לא מעט רופאים שחוזרים ארצה. הכסף הוא ממש לא הסיבה. זה מעבר. הילה ויסברג ניסתה להבין למה לעזאזל הם החליטו לחזור לישראל באמצע החיים; האם הם מתכוונים להישאר כאן, ומה עוד ישראל צריכה לעשות כדי להחזיר לכאן את המוחות

מקסים. האזנה חובה!

2. גלובסטוק | למה הציבור לא הצטרף למחאת הצעירים יוצאי אתיופיה

מחאת הצעירים יוצאי אתיופיה נגד יחס המשטרה כלפיהם הכתה גלים השבוע ברחבי המדינה. ההפגנות האלימות, משני הצדדים, העלו על סדר היום האם מחאה אלימה היא מחאה לגיטימית. שחר מולא, ממארגני המחאה שנפגע מכדור גומי בהפגנה בראשל"צ התארח באולפן "גלובסטוק" בהנחיית ליאת רון, והסביר את הכאב והזעם מאחורי המחאה.

פודקאסט מטלטל.

3. כסף בקיר | הדירה שלכם, הפליפ שלו

כמו רבים ממשקיעי הנדל"ן, את ההשקעה הראשונה שלו, יואב לרנר עשה בבאר שבע. בפרק מרתק של "כסף בקיר", פודקאסט הנדל"ן של גלובס, הוא מספר איך מהר מאוד פיתח שיטה להרוויח על הדירות שרכש: לקנות, להשביח את הנכס ע"י שיפוץ מסיבי, ולמכור ברווח למשקיעים. אז למה הוא מעדיף להשקיע בסלוניקי?

פרק מרתק שכזה לא שמעתם הרבה זמן

4. גלובסטוק | מלחמת ששת המנדטים

גוש השמאל מנסה לחשב מסלול מחדש לאחר ההתרסקות בבחירות האחרונות. הכתבת המדינית והפוליטית, טל שניידר, וכתב הבחירות, דני זקן התכנסו לאולפן "גלובסטוק" בהנחיית ליאת רון בכדי להבין מה יקרה בגוש המתפורר. מעמיר פרץ והחלום לחזור לימים עברו, דרך אהוד ברק שמחפש את האיחוד הנכון ועד הקמפיינים של "כחול-לבן", שמנסה להתנער מתדמית מפלגת השמאל.

פודקאסט חשוב לאנשים שרוצים להרשים את ההורים בארוחת שישי

5. חזית המדע | מכורים למזגן

חם? רוצים מזגן? כנראה שאתם מזיקים לבריאות שלכם. גלי וינריב מסבירה בקלילות על כל כך הרבה סיבות לצאת לשמש, ולא להתמכר למזגן. למרות שנעים.

מומלץ להרחיק את שלט המזגן בעת ההאזנה

■■

מערכת "גלובס" מציעה להאזין לפודקאסט שבחרתם עם אוזניות במהלך ריצה, בחיבור למערכת השמע בזמן הנהיגה, או על ספיקר בזמן טיגון שניצלים והכי טוב: ללחוץ על כפתור Follow או סאבסקרייב באפליקציות הפודקאסטים השונות, כדי שלא תפספסו עוד פרק נהדר מבית היוצר של "גלובס".