פייסבוק | פודקאסט

אפליקציית תמונות? כך נוכל לנהל קהילות דרך האינסטגרם

לאט-לאט נראה שאינסטגרם מתחילה לעקוף בסיבוב את פייסבוק ולהפוך לרשת החברתית הגדולה בעולם • בזמן האחרון נראה כי פניה של פייסבוק לחיזוק קהילות, בעוד אינסטגרם מחזקת את הוויזואליות • איך בכל זאת ניתן להשתמש באינסטגרם ככלי לניהול קהילות? • האזינו לפודקאסט "קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות 

אירה חרקובסקי, מנהלת קהילת אינסטגרם ישראל / צילום:עדו לביא
אירה חרקובסקי, מנהלת קהילת אינסטגרם ישראל / צילום:עדו לביא

"סלפי", "סטורי" ו"בומרנג" אלה מילים המזוהות עם אינסטגרם, רשת המדיה החברתית שנרכשה על-ידי פייסבוק בשנת 2012. בשנה האחרונה דובר על כך שנראה כי אינסטגרם בדרך לעקוף בסיבוב את פייסבוק ולהפוך לרשת החברתית הגדולה בעולם.

בשעה שפייסבוק פונה לקהילות, ואילו אינסטגרם פונה לחיזוק הוויזואליה, עולה השאלה האם אינסטגרם היא גם פלטפורמה שניתן להשתמש בה ככלי לניהול קהילות?

אירה חרקובסקי, מייסדת קהילת "אינסטגרם ישראל", טוענת שכן. בשנת 2011 היא הקימה את הקהילה, כשמעטים ידעו מה זה קבוצת פייסבוק. לפני שנתיים, אחרי שנים של הזנחה, היא החייאתה את הקבוצה, שעומדת היום על 10,000 חברים.

איך אפשר לייצר קהילה חיה באינסטגרם דרך ללמידה מתרבויות שונות בעולם? מה נותן לנו החיבור בין פלטפורמות שונות כמו קבוצת פייסבוק ועסק?

האזינו ל"קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן ודנה מושקוביץ-גלבוע

הפרקים הקודמים זמינים באפליקציות הפודקאסטים השונות

■■

Communicast הוא פודקאסט על קהילות.
בכל שבוע תוכלו לשמוע ממנהלי הקהילות המובילים בארץ ובעולם על העשייה שלהם. חלקם עובדים בחברות, ארגונים ועמותות, וחלקם פשוט הקימו קהילות מהלב ומהבטן וגם מצאו להן מודל עסקי. מה זה ניהול קהילה, איך קהילות מצמיחות עסקים, ומה נדרש בכדי להיות מנהלי קהילות? בפודקאסט תמצאו תשובות לשאלות אלה ואחרות.
הפודקאסט הוא בשיתוף מערכת "גלובס", ובתמיכת Rise TLV.

את התוכנית מנחה טליה תורג'מן, מייסדת Secret Dinner, מיזם שעוזר לחברות בפיתוח עסקי בינלאומי על-ידי ארוחות סודיות.
טליה, המובילה את קהילת מנהלי הקהילות הרשמית מטעם פייסבוק בישראל, היא אחת מבין 110 מובילי קהילות מקומיות בכל העולם כחלק מתוכנית Community Leadership Circles.