אימקו מבקשת לאשר למנכ"ל איתן זית שכר בעלות חודשית של 91 אלף שקל

חברת התעשייה אימקו תבקש לאשר למנכ"ל החדש שכר בסכום שנתי של 1.1 מיליון שקל, נוסף למענק בסכום שנתי של עד כ-400 אלף שקל

רכב של כארמור / צילום:  אתר החברה
רכב של כארמור / צילום: אתר החברה

אחרי שהתפטר מתפקידו כמנכ"ל חברת הרכבים כארמור זמן קצר לפני כניסתה להקפאת הליכים, איתן זית מונה בימים האחרונים לעמוד בראשה של חברת התעשייה אימקו, שתבקש מבעלי המניות בחודש הבא לאשר לו תגמולים בעלות שנתית מקסימלית של כ-1.5 מיליון שקל.

באימקו מבקשים לאשר לזית שכר בעלות חודשית של 91 אלף שקל, ובסכום שנתי של 1.1 מיליון שקל, נוסף למענק על בסיס תוצאות החברה ובסכום שנתי של עד כ-400 אלף שקל.

עוד ציינו באימקו כי במקרה בו דירקטוריון החברה ידון בתוכנית תגמול הונית כוללת להנהלת החברה, תיבחן אפשרות למתן תגמול הוני גם לזית.

כאמור, זית התפטר מתפקידו בראשות חברת כארמור בחודש אפריל האחרון, וכחודשיים לאחר מכן, בחודש יוני נכנסה החברה להקפאת הליכים בשל חוסר יכולתה להתמודד עם התחייבויותיה, והועברה בהסכמתה לידיהם של כונסי נכסים הפועלים למימוש נכסיה. עד אז, בשליטה בכארמור החזיקה חברת התעשייה ברנד שבידי קרן KCPS.

אימקו, המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים בתחומי האלקטרוניקה, החשמל והמכניקה, בעיקר לשימושים צבאיים, ונמצאת בשליטת האחים רון, דן ונילי יקיר, עלתה לכותרות בחודשים האחרונים בעקבות כמה ממצאים שדרשו תיקון בדוחותיה הכספיים. כך או אחרת, בזימון האסיפה שתתבקש לאשר את תנאי העסקת זית, באימקו ציינו כי "ביצועי החברה בשנים האחרונות משקפים ירידה בביצועים". מניית אימקו איבדה כרבע מערכה בשנה האחרונה, ומשקפת לחברה שווי של קצת יותר מ-40 מיליון שקל.

מי שכיהן כמנכ"ל אימקו טרם כניסתו של זית לתפקיד הוא מיכאל מייקסנר, שהתפטר מהחברה אחרי שנבחר בחודשים האחרונים לכהן כמנכ"ל רכבת ישראל.