חברת הסייבר enSilo השלימה גיוס של 23.5 מיליון דולר

הגיוס התבצע בהובלת קרן ההשקעות Rembrandt Venture Partners, ובהשתתפות הקרנות וויולה, רמברנדט, O.G. Tech Ventures •  סך הכל גייסה החברה 57 מיליון דולר

חברת הסייבר enSilo (אנסילו) הודיעה היום (ה') על השלמת סבב גיוס שני בסך 23.5 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות Rembrandt Venture Partners, ובהשתתפות הקרנות רמברנדט, O.G. Tech Ventures ו-וויולה, אשר השתתפו גם בסבב הגיוס הראשון. סך הכל גייסה החברה 57 מיליון דולר. בסבב הגיוס הראשון שנערך בשנים 2016-2017 גויסו 32 מיליון דולר.

החברה נוסדה ב-2014 על ידי המנכ"ל רועי קטמור, אודי יאבו, עידו קלסון ותומר ביטון. משרדי החברה ממוקמים בהרצליה ובסן פרנסיסקו.

על פי הודעת החברה," פלטפורמת הגנת המידע של אנסילו מאבטחת נקודות קצה, עוצרת בזמן אמת תקיפות זדוניות טרם ובמהלך תוך צמצום הזמן לזיהוי אירוע וגידור עלויות התגובה במקרה של תקיפה על ידי ניצוח מלא על מניעה, זיהוי אוטומטי, בלימה ונקיטת פעולות תגובה אוטומטיות כנגד נוזקות מתקדמות ותוכנות כופר. הפלטפורמה ניתנת ליישום בענן או בתוך הארגון והיא תומכת בריבוי משתמשים".

מטרת הגיוס, על פי אנסילו, היא "המשך הרחבת יכולות הפלטפורמה המוכחות למניעה, זיהוי, בלימה ותגובה, והרחבת ערוצי המכירה ויוזמות שיווק אסטרטגיות ולהאצת את קצב ההעסקה והצמיחה בארה"ב, ישראל ובאתרים נוספים, בעיקר להרחבת הצוות המיומן של מהנדסי תוכנה המיישמים רעיונות חדשניים בטכנולוגיה ובפתרונות של החברה".

נוסף על הגיוס דיווח ההחברה על "צמיחה שנתית של יותר מ-250% בהכנסות, לצד הרחבת שורת השותפים האסטרטגיים שלה, כולל טריטוריות חדשות במרכז ודרום אמריקה וכן באסיה".

באנסילו מועסקים 86 עובדים, מתוכם 53 בישראל. בכוונת החברה להתרחב בשנה הקרובה בכ-10-20 עובדים בתחום המחקר והפיתוח.

את הגיוס הנוכחי ליוותה פירמת עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'.