עו"ד פנחס רובין קיבל פרס על מפעל חיים

מדריך הדירוג העולמי של עורכי דין ציימברס העניק לראשונה בישראל פרס מפעל חיים • את הפרס הוחלט להעניק לעו"ד פנחס רובין, ראש משרד גורניצקי ושות', על תרומתו לעולם המשפט

פיני רובין / צילום: איל יצהר
פיני רובין / צילום: איל יצהר

מדריך הדירוג העולמי צ'יימברס העניק לראשונה בישראל פרס מפעל חיים. את הפרס הוחלט להעניק לעו"ד פנחס רובין, ראש משרד גורניצקי ושות' על תרומתו לעולם המשפט ועל פועלו בתחום.

הפרס הוענק לרובין במסגרת אירוע שקיים מדריך הדירוג הבינלאומי העולמי צ'יימברס לראשונה בישראל השבוע, במסגרתו העניק פרסים בתחומים שונים לפירמות עורכי הדין בישראל.

עו"ד רובין (69), נשוי, אב לשניים וסב ל-5 הוא מבכירי הפרקליטים בארץ ומייצג רבים בצמרת העסקית של ישראל ובעולם, ביניהם, קבוצת אריסון, יצחק תשובה, קובי מימון, בני שטיינמץ, משפחת עופר, משפחת שטראוס ועוד. לאחרונה הצטרף רובין לצוות הפרקליטים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אך פרש מהייצוג לאחר שלא הושג בשלב זה הסכם בינו לבין נתניהו בנוגע לשכר הטרחה.

עוד מייצג רובין את הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי, בערעור המס שהגישה היום לביהמ"ש העליון על חיובה במס בהיקף כ-8 מיליון שנים בגין הכנסותיה בח"ל בשנים 2009 ו-2010.

במגזין מציינים כי ייחודיותו של רובין מתבטאת בגישתו המולטי-דיסציפלינרית (רב תחומית) ובהתמחותו במגוון רחב של תחומי המשפט. כמומחה בעל שם עולמי בתחומי משפט מגוונים, עו"ד רובין היה שותף בחלק ניכר מהעסקאות ומהמחלוקות המשפטיות המשמעותיות בישראל לאורך השנים.

כמו-כן עו"ד רובין חתום על חקיקה ופסיקה תקדימית ובין היתר היה מיוזמי "חוק מילצ'ן", הלכת שיקול הדעת העסקי (הלכת בזק) ועוד תקדימים אשר הובילו את מדריך הדירוג העולמי להעניק לו את פרס מפעל חיים בתחום המשפט.

האירוע התקיים השבוע (ג') במלון קראון פלז'ה בתל אביב והגיעו אליו כל ראשי המשרדים הגדולים, יועצים משפטיים ואנשי עסקים.

דירוג עורכי הדין בידי חברת צ'יימברס אנד פרטנרס נעשה באמצעות סדרה של ראיונות טלפוניים, עם ראשי חברות מובילות ולקוחות של פירמות עורכי הדין כאשר המשרדים אינם רשאים לדרג את עצמם. הדירוג מביא בחשבון פרמטרים כמו היכולת המשפטית, התנהגות מקצועית, שירות לקוחות, מחויבות ללקוח, שקדנות והתרשמות כללית של לקוחות. הופעה במדד איננה כרוכה בתשלום.