צה"ל | פיצ'ר

חיזקו ואימצו: מי הוזמנו והגיעו בשעת ערב לקריה בתל-אביב

את הקריה בתל-אביב פקדו אמש נציגי ונציגות המגזר העסקי לצד חברי וחברות פורום מטכ"ל לכבוד אירוע ההוקרה השנתי של פרויקט "אמץ לוחם" של המלכ"ר "יחד למען החייל"

אבי פישר, סאמר חאג' יחיא ויורם יאיר / צילום: סיון פרג
אבי פישר, סאמר חאג' יחיא ויורם יאיר / צילום: סיון פרג

את הקריה בתל-אביב פקדו אמש (ב') נציגי ונציגות המגזר העסקי לצד חברי וחברות פורום מטכ"ל. הסיבה: במקום נערך אירוע ההוקרה השנתי של פרויקט "אמץ לוחם" של המלכ"ר "יחד למען החייל", במסגרתו מאמצים גופים עסקיים 206 יחידות לוחמות וגדודים בצה"ל.

את המוזמנים קיבלו הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי; אבי פישר, יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות ונשיא אמץ לוחם; ורדה דרוקר, מנהלת פרויקט אמץ לוחם; אלוף במיל' יורם יאיר, יו"ר יחד למען החייל; אלוף במיל' אבי מזרחי, יו"ר אמץ לוחם; ירון בארי, מנכ"ל יחד למען החייל; ותא"ל במיל' יחיאל גוזל, מנכ"ל קרן יחד למען החייל. 

 טל גרנות גולדשטיין ורדה דרוקר, ענבל מן ונגה קינן / צילום: סיון פרג
  טל גרנות גולדשטיין ורדה דרוקר, ענבל מן ונגה קינן / צילום: סיון פרג

בשלל האורחים היה גם ד"ר סאמר חאג' יחיא, שמונה באחרונה לתפקיד יו"ר בנק לאומי, במקומו של דוד ברודט, וזכה לברכות על המינוי החדש מבאי האירוע. עוד הגיעו: טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט (המאמצת את גדוד איתם, ובראשו המג"דית סא"ל ענבל מן, איתה היא נפגשה); חיים גבריאלי, יו"ר תנובה והמנכ"ל איל מילס; רונן בראל, יו"ר EY; ישראל יניב, יו"ר דור אלון; צביקה אקרשטיין, יו"ר אקשרטיין; נגה קינן, יו"רית פורום CFO; עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל; נחשון קיויתי, מנכ"ל בסר הנדסה; ורבים אחרים.

באירוע הוזכר כי הפרויקט מציין את שנתו ה-14, ומאז הקמתו נאספו בו לטובת היחידות למעלה מ-200 מיליון שקל.