הליכוד | פודקאסט

המשנה למנכ"ל מקאן: "הליכוד הוא מותג מדהים. בשמאל עדיין ציניים למותגים"

נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן, מסביר את הקשר בין משחת שיניים לקמפיינים של מפלגות ישראל בבחירות האחרונות: "הציבור מחפש מותג שידבר אליו בגובה העיניים" • למרות הכול הוא משוכנע שהצרכנים הפסיקו להתרגש מקמפיינים: "המותגים ממש לא דת. די כבר עם זה" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD

נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל מקאן תל-אביב / צילום: תמר מצפי
נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל מקאן תל-אביב / צילום: תמר מצפי

נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן תל-אביב, התארח באולפן המיוחד של "גלובסטוק" בהנחיית ליאת רון בוועידת MAD בהיכל התרבות בתל-אביב. הוא חושב שהשיח על מותגים כדת כבר שייך לעבר, ומסביר מה בעצם הצרכן הישראלי מחפש, גם בפוליטיקה.

האזינו לשאר פרקי השבוע

טל גלבוע: "יאיר נתניהו הפנה אותי ללשכת ראש הממשלה"