הבנק הבינלאומי מצמק את מספר חברי הנהלת הבנק ומקים מערך תכנון ומידע

דירקטוריון הבנק הבינלאומי, שבראשות היו"רית אירית איזקסון ושבשליטת צדיק בינו, אישר את מינויו של רו"ח בנצי אדירי, חבר הנהלה וסמנכ"ל, המכהן בשבע השנים האחרונות כראש חטיבת ניהול סיכונים ומנהל הסיכונים הראשי (CRO), לתפקיד ראש חטיבת המשאבים בבנק

סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי / צילום: איל יצהר
סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי / צילום: איל יצהר

הבנק הבינלאומי  מצמצם את מספר החטיבות בבנק, במסגרת סבב מינויים עליו החליטה המנכ"לית סמדר ברבר צדיק. דירקטוריון הבנק, שבראשות היו"רית אירית איזקסון ושבשליטת צדיק בינו, אישר את מינויו של רו"ח בנצי אדירי, חבר הנהלה וסמנכ"ל, המכהן בשבע השנים האחרונות כראש חטיבת ניהול סיכונים ומנהל הסיכונים הראשי (CRO), לתפקיד ראש חטיבת המשאבים בבנק. אדירי יחליף את יוסי לוי "הצפוי לפרוש לגמלאות בהמשך השנה", על פי הודעת הבנק.

מינויו של אדירי נלווה לעוד מהלך במסגרתו "המערך הפיננסי בבנק יבוטל" ו"פעילותו תשולב כמחלקה במסגרת חטיבת המשאבים בראשות אדירי, ומספר חברי ההנהלה יצומצם", כפי שנמסר מהבנק. כך, ההנהלה תצטמק מעשרה חברים לתשעה.

במקביל, רו"ח אלי כהן, המכהן כיום כמנהל מחלקת התכנון וההתייעלות בבנק, מונה לחבר הנהלה וסמנכ"ל ויכהן כראש חטיבת ניהול סיכונים ומנהל הסיכונים הראשי (CRO) במקום אדירי, כאשר בבנק מכריזים על "הקמתו של מערך חדש בחטיבת החשבונאי הראשי - מערך תכנון, התייעלות ומידע". בראש המערך הזה תעמוד רו"ח ליליה קפלן, והמערך "ירכז את התכנון וההתייעלות ובנוסף את נושא ה-DATA בבנק ויישם את אסטרטגיית הבנק בתחום".