דיינמיק יילד שנרכשה ע"י מקדונלד'ס עוברת למגדל Toha בדרך השלום בת"א

ל"גלובס" נודע כי החברה שכרה את מרבית הקומה ה-18 במגדל • תשלם כ-4.4 מיליון שקל בשנה כדמי שכירות, על פי הערכות "גלובס" • במרץ השנה נרכש הסטארט-אפ הישראלי ע"י הענקית האמריקאית בלמעלה ממיליארד שקל

בניין ToHa. האכלוס מתחיל / צילום: דמיטרי ספקטור
בניין ToHa. האכלוס מתחיל / צילום: דמיטרי ספקטור

הסטארט-אפ הישראלי דיינמיק יילד (Dynamic Yield) שכר את מרבית הקומה ה-18 במגדל Toha (תוצרת הארץ) בדרך השלום בתל-אביב, ויעזוב את משרדיו הנוכחיים ברחוב קפלן. החברה תשלם כ-4.4 מיליון שקל בשנה עבור השימוש במשרדים החדשים, ששטחם כ 2,700 מ"ר, כך לפי הערכת "גלובס".

לטענת גורם שמקורב לעסקה, "הבחירה במיקום החדש נובעת מהחלטה אסטרטגית של הנהלת החברה להשאיר את משרדיה בלב מרכז העסקים של תל-אביב, ועל מנת לספק לעובדיה קרבה מקסימלית לתחנת רכבת השלום, ונגישות לתחבורה ציבורית נוספת. יתרון נוסף הוא מפלס הקומה הנרחב שיכול לאכלס חברות גדולות במפלס קומה יחיד ובכך למנוע פיצול".

החברה עוסקת בפיתוח פלטפורמה שמסייעת למשווקים להגדיל את הכנסותיהם על ידי התאמה של תכנים מאתרי אינטרנט, אתרי מובייל ועוד ללקוחות. במרץ השנה היא נרכשה על ידי מקדונלד'ס תמורת למעלה ממיליארד שקל.

החברה שכרה את השטח לאחר שנעזרה בשירותו של סטארט אפ אחר - Offispaces שמו. מדובר בחברה שפעילה בתחום הנדל"ן המסחרי שהקימה פלטפורמה אינטרנטית חינמית המרכזת שלל פעילויות עבור מעבר משרד, משלב החיפוש, דרך המעבר עצמו ואף העיצוב של המיקום החדש. מנכ"ל החברה, מאיר כהן מסר ל"גלובס" כי, "השילוב שבין הדאטה שבידינו יחד עם כלים טכנולוגיים שמותאמים לצרכי הלקוח, הובילו לכך שיכולה לעזור בצורה המקצועית ביותר שיש, ולדאוג לחיפוש ומעבר משרד חלק ונוח, נטול כאבי ראש".

בחברת דיימיק יילד אישרו כי הם אכן עוברים למגדל. לגבי המחיר מסרו :"אין לנו תגובה לכאן או לכאן לגבי המחיר - זה עניין פרטי שלנו".