צמיחה בהכנסות וירידה ברווח הרבעוני של קורנית דיגיטל: "נכנסים למחצית השנייה במומנטום חיובי"

יצרנית מערכות הדפוס הדיגיטלי הצליחה להציג, בעזרת הכנסות פיננסיות והטבת מס, רווח נקי של 460 אלף דולר ברבעון השני

יצרנית מערכות הדפוס הדיגיטלי להדפסה על טקסטיל, קורנית דיגיטל , סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של 43.9 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP של 2.9 מיליון דולר (8 סנטים למניה) - צמיחה של 22.3% בהכנסות וירידה של 11.5% ברווח לעומת הרבעון המקביל אשתקד. התוצאות מנטרלות את השפעת כתבי האופציות שכלולים בעסקה שחתמה החברה עם אמזון ב-2017 (עסקה שנתנה לאמזון אופציות לרכישת החזקות בקורנית במשך חמש שנים), שהיו מוסיפים עוד 2.4 מיליון דולר להכנסות ו-6 סנטים לרווח הנקי למניה.

הכנסות החברה ברבעון השני כללו 37.9 מיליון דולר ממכירת מוצרים, צמיחה של 18% בהשוואה לרבעון המקביל, ו-6 מיליון דולר הכנסות משירותים שהחברה מספקת, גידול של 59.4%. לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP) קורנית עברה להפסד תפעולי קטן של 174 אלף דולר, אך בעזרת הכנסות פיננסיות והטבת מס, היא הציגה רווח נקי של 460 אלף דולר, לעומת רווח של 1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל. על בסיס Non-GAAP, בנטרול הוצאות חשבונאיות שונות, הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-2.9 מיליון דולר, ירידה של 11.5% מהרבעון המקביל.

הפסידה 1.1 מיליון דולר במחצית

במחצית הראשונה של 2019 צמחו הכנסות החברה ב-22.5% לרמה של 82.1 מיליון דולר, היא רשמה הפסד נקי GAAP של 1.1 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP של 4.1 מיליון דולר.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה שלילי בסך 4.4 מיליון דולר ברבעון ובסיומו היו בקופת קורנית 250 מיליון דולר בקופה. קורנית גייסה במהלך הרבעון השני 137 מיליון דולר בהנפקת מניות בנאסד"ק, כשמחיר המניה נקבע על 27.5 דולר, לעומת המחיר הנוכחי שהוא 29.9 דולר ומשקף לחברה שווי של 1.2 מיליארד דולר.

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית, אמר כי "ביצועי הרבעון השני משקפים את המחויבות שלנו להמשך הצגת פתרונות חדשים וחדשניים, והם שאפשרו לנו לספק רבעון שיא נוסף של מכירות. אנו מרוצים מאוד מהביקוש המתמשך לפלטפורמות HD לצד ההשקות הבולטות של מדפסות. אנחנו נכנסים למחצית השנייה של השנה במומנטום חיובי. אנו נמצאים בהתקשרויות עסקיות עם כמה מהמותגים המובילים בעולם, והקשר שלנו עם לקוחותינו האסטרטגיים חזק מתמיד".

התחזית לרבעון השלישי היא להכנסות של 47-51 מיליון דולר (בנטרול השפעת כתבי האופציות), ושיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) ינוע בטווח של 14-17%.