האם LG בדרך להשיק טלפון עם שלושה מסכים?

החברה פרסמה סרטון שבו מופיע סמארטפון, שנפתח לשלושה מסכים שונים • LG תציג את המכשיר החדש, שייתכן ומיועד לגיימינג, ב-6 בספטמבר בתערוכת הטכנולוגיה השנתית IFA בברלין

סרטון ההשקה החדש של LG / צילום: צילום מסך, גלובס
סרטון ההשקה החדש של LG / צילום: צילום מסך, גלובס

חברת LG שחררה סרטון שבו נראה כי היא צפויה להשיק סמארטפון עם שלושה מסכים. הסרטון פורסם לקראת מסיבת העיתונאים של החברה ב-6 בספטמבר בתערוכת הטכנולוגיה השנתית IFA בברלין, ועולה ממנו כי מדובר במכשיר בו יהיו שני מסכים פנימיים זה לצד זה, שנחשפים עם פתיחת המכשיר - שנפתח כמו ספר. בסוף הסרטון נחשף גם מסך שלישי קטן שמופיע על הצד החיצוני של המכשיר עם סגירתו.

בתחילת הסרטון שאורכו 20 שניות מופיע מסך אחד בו מוצג משחק וידאו, מה שרומז על כך שייתכן שהטלפון החדש יהיה מיועד לגיימינג, ובהמשך נחשפים שאר המסכים, עליהם מוצגים התאריך, הזמן והמקום בהם יערכו מסיבת העיתונאים.

בניגוד למכשירים כמו גלקסי פולד של סמסונג שצפוי להיות מושק בספטמבר, לא מדובר ככל הנראה במכשיר בו המסך עצמו מתקפל, אלא במכשיר עם מסכים נפרדים זה לצד זה. אך ייתכן שבדומה לגלקסי פולד, שייאפשר הרצה של מספר אפליקציות בתצורתו הפתוחה של המסך המתקפל, גם הטלפון החדש של LG יאפשר הפעלה של שתי אפליקציות במקביל על שני המסכים הגדולים.