חברת מרחביה השלימה השקעה בתחום הקנאביס

החברה השלימה ההשקעה בחברת הקנאביס ויאולי, שעוסקת בפיתוח מכשיר המאפשר צריכה של קנאביס במינון מדוד ללא אידוי או שריפה • בנוסף, מרחביה הודיעה על חתימת הסכם הבנות להשקעה של 3 מיליון דולר בחברת הבת CDX

חברת מרחביה  הודיעה היום (ד') על השלמת ההשקעה שלה בחברת הקנאביס ויאולי. החברה עוסקת בפיתוח מכשיר המאפשר צריכה של קנאביס במינון מדוד ללא אידוי או שריפה. מניית החברה ירדה היום כ-3%, לאחר עליות מתונות בעקבות הודעות בימים הקודמים.

שלשום (ב') דיווחה החברה על חתימת מזכר הבנות להשקעה בחברה הבת שלה, CDX, אשר מפתחת בדיקה לאבחון סרטן הערמונית. על פי ההסכם המתהווה, יושקעו 3 מיליון דולר בחברה לפי שווי של 65 מיליון דולר. מרחביה מחזיקה כ-7.8% מהחברה בדילול מלא, ושווי מניותיה על פי העסקה עומד בערך על 17.5 מיליון שקל. נציין כי שוויה של מרחביה כולה עומד היום בסוף המסחר על 18.8 מיליון שקל.

לפני כשבוע דיווחה החברה על מזכר כוונות לרכישה של החברה הבת RMDY, שפיתחה מערכת המאפשרת הקמה מהירה של פתרון בריאות דיגיטלית ותקשורת עם הצרכן עבור חברות תרופות. אם אמנם העסקה תצא לפועל, חלקה של החברה יעמוד על 1.1-3.7 מיליון דולר.

למרחביה מספר השקעות נוספות: קרדיאק סנס, בתחום ניטור מחלות הלב, שקיבלה לאחרונה השקעה פי שווי של 30 מיליון דולר מניות, שבה מחזיקה מרחביה 6%; חברת EFA, המפתחת מוצר לביצוע ספירת דם בקליניקה של הרופא ובזמן אמת, שבה השקיעה החברה לאחרונה וכן חברת ספקטרום קאן, גם היא מתחום הקנאביס (חברה בת של חברת בזלת, שבעלת מפעל קנאביס ופעילות שילוח לצרכנים), עמה נחתם מזכר הבנות לא מחייב להשקעה של כמיליון דולר. כמוכן מחזיקה מרחביה 5.7% בחברת G4P) Games 4 Pain), חברת מכשור רפואי אשר משתמשת בטכניקות מעולם המשחק כדי לעזור למטופלים לנהל כאב כרוני.

מרחביה מנוהלת על ידי רני ליפשיץ (יו"ר) ואלי ארד (מנכ"ל).