בדרך לשביתה? בריטיש איירווייז מבטלת טיסות בקו ת"א-לונדון

בריטיש איירווייז נערכת לשיבושים בלוח הטיסות: איגוד הטייסים הבריטי BALPA הכריז כי ישבות ב-9, ב-10 וב-27 לספטמבר • נוסעים שטיסתם תבוטל יקבלו החזר כספי מלא או שיוכלו להזמין טיסה במועד אחר ללא חיוב

חברת התעופה בריטיש איירווייז נערכת לשיבושים בלוח הטיסות: איגוד הטייסים הבריטי BALPA הכריז כי ישבות ב-9, ב-10 וב-27 לספטמבר.

מדובר בשיבושים שישפיעו על אלפי נוסעים של חברת התעופה הבריטית ובכללם גם הנוסעים מישראל: טיסות החברה בקווים מתל-אביב ללונדון (הית'רו) המיועדות ל-9 ול-10 בספטמבר בוטלו. בלוח החיפוש שבאתר החברה מוצעות טיסות לא ישירות עם איבריה (החברה בקבוצה עם בריטיש), ומצוין כי לא יתקיימו טיסות במועדים הללו.

החברה מעדכנת את הנוסעים באתר שלה בכל הנוגע לשביתה הצפויה, שנכון לעכשיו תתקיים כמתוכנן. נוסעים שטיסתם תבוטל יקבלו החזר כספי מלא או שיוכלו להזמין טיסה במועד אחר ללא חיוב.

החברה שבה ומדגישה כי הגורם לשיבושים הוא איגוד הטייסים: "הצענו העלאה של 11.5% על פני שלוש שנים ל-BALPA, הצעה שאיגודים אחרים שכוללים 90% מטייסי החברה קיבלו, הצעה שנראית לנו כהוגנת". החברה מציינת כי תמשיך לשאת ולתת עם האיגוד במטרה למנוע את השביתה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מבריטיש איירווייז בישראל.