מנכ"ל פנטזי נטוורק שהיכה חבר דירקטוריון יוצא לחופשה יזומה

במהלך הפסקה של ישיבת הדירקטוריון בשבוע שעבר תקף המנכ"ל דני צדוק חבר דירקטוריון • בעקבות האירוע האלים יוצא המנכ"ל לחופשה בת 14 יום

שולחן דירקטוריון / צילום: שאטרסטוק
שולחן דירקטוריון / צילום: שאטרסטוק

דני צדוק, המנכ"ל המשותף בחברת פנטזי נטוורק , הודיע להנהלת החברה וחברי הדירקטוריון כי הוא מבקש לצאת לחופשה למשך 14 ימים בהם ימנע מלעסוק בענייני החברה. זאת בעקבות אירוע אלים אשר התרחש במהלך הפסקה בישיבת דירקטוריון בשבוע שעבר, ובמהלכה תקף צדוק את חבר הדירקטוריון שמעון כהן.

בדיווח שהעבירה היום (ב') החברה לבורסה נכתב כי "האירוע טופל ברמת החברה בהתאם להנחיות היועצים המשפטיים, ומר צדוק התחייב בפני הנהלת החברה וחברי הדירקטוריון כי אירוע שכזה לא יישנה בעתיד, וכי הצדדים ישבו את ההדורים. החברה סבורה כי אין באירוע זה כדי לגרום להשפעה על פעילות החברה או ניהולה השוטף".

שמעון כהן השוהה בחופשה משפחתית הגיב לפרסומים, ואמר כי "המדובר באירוע נקודתי בלבד. מר צדוק התנצל על האירוע וקיבלתי את התנצלותו, תוך התחשבות ברקע שקדם לתקיפה - אשפוזו של מר צדוק. בהתחשב באמור, אף לא ראיתי מקום לדווח על האירוע לגורמי האכיפה".

פנטזי נטוורק היא חברה דלת פעילות הנסחרת בבורסה לפי שווי של 17.5 מיליון שקל. רואי החשבון של החברה מפנים את תשומת הלב באשר לקיום ספקות משמעותיים בדבר יכולתה של החברה להמשיך ולהתקיים כ"עסק חי".

מדוחותיה האחרונים עולה כי החברה מבצעת השקעות בחברות מתחומים שונים, כגון תחום הפעלת תחנות הדלק ותחום הקנאביס. בנוסף, החברה מחזיקה בחברה הפועלת בתחום משחקי הפנטזי אשר פעילותה הופסקה והיא נמצאת בתהליכי סגירה.

בששת החודשים האחרונים איבדה פנטזי נטוורק כ-40% מערכה.