עסקת פרשמרקט-סופר דוש הושלמה: הסניף הבת ימי שמוכר במעל 100 מיליון שקל בשנה

הושלמה עסקת הרכישה שנחשפה לראשונה ב"גלובס", במסגרתה תשלם פרשמרקט 138 מיליון שקל עבור ארבעת הסניפים של רשת המזון סופר דוש מבת ים • פרשמרקט מגלה כי מחזור המכירות בסניף סופר דוש בקניון בת ים עולה על 10% ממחזור המכירות השנתי שלה

רשת פרשמרקט  של האחים אמיר השלימה את רכישת רשת סופר דוש. במסגרת העסקה, שדווחה לראשונה ב"גלובס" לפני חודש וחצי, פרשמרקט רוכשת את רשת סופר דוש מבת ים, המונה ארבעה סניפים, בתמורה לסך של 138 מיליון שקל.

במסגרת הדיווח על השלמת העסקה מציינת פרשמרקט בנוגע לסניף סופר דוש בקניון בת ים כי היא רואה בו סניף מהותי, שכן מחזור המכירות השנתי בו עולה על 10% ממחזור המכירות השנתי של החברה, כלומר גבוה מ-100 מיליון שקל בשנה.

בהקשר זה מעדכנת פרשמרקט כי תקופת השכירות של הסניף, כולל אופציות להארכה, עולה על 10 שנים. כמו כן, קיים תנאי בהסכם השכירות לפיו על החברה לקבל את אישור המשכירה להעברת השליטה בחברה, במקרה בו "בעל השליטה החדש בחברה הוא מתחרה של המשכירה או מצוי בסכסוך עסקי עמה".

רשת המזון שבשליטת האחים שלומי ויוסי אמיר מפעילה בעקבות העסקה 35 סניפים. מרבית סניפי החברה הם סניפים "שכונתיים", הממוקמים על-פי רוב בשכונות ובמרכזי ערים. ברשת מועסקים כ-1,250 עובדים. ב-2018 עמד מחזור המכירות של הרשת על כמיליארד שקל.