אחרי העיכוב: הקניון הראשון בחריש פותח את שעריו באופן רשמי

שווי הקניון בספרים עומד על 122 מיליון שקל עם NOI צפוי של 11 מיליון שקל באכלוס מלא • מצגת שפרסמה קבוצת מור בשבוע שעבר מגלה כי שיעור התפוסה בקניון החדש עומד על 75% בלבד

באיחור של רבעון: קניון חריש פתח אתמול (ב') את שעריו לציבור באופן רשמי והפך לקניון הראשון בעיר החדשה והמתפתחת. בהקמת המתחם הושקעו 76 מיליון שקל, והוא משתרע על שטח קטן יחסית של כ-10 אלף מ"ר מתוכם כ-9,000 מ"ר המיועד למסחר, ואילו היתר מיועד לתחנת דלק שתפעל במקום, לצד חניון הכולל כ-300 מקומות חניה. מי שעומדת מאחורי הפרויקט היא חברת הנדל"ן מור בראשות חנן מור, שמקימה בחריש גם פרויקט נדל"ן למגורים.

בקניון, שכאמור נפתח אתמול באופן רשמי, פועלות הרשתות באופן חלקי, ובהן שלושה שוכרי עוגן - קבוצת פוקס, שופרסל עם חנות של כ-3,500 מ"ר ומקדונלד'ס, הפועלות לצד רשתות נוספת דוגמת B ביגוד, גלידת גולדה ורשת האופנה קיווי (לשעבר הוניגמן קידס שקרסה). בהמשך צפויים להיפתח גם סניפים של סופר-פארם, קפה גרג, סטימצקי, הפיראט האדום, דור אלון ואחרים.

במקור תוכננה ההשקה של המתחם לרבעון השני של 2019, אולם היא התעכבה ונדחתה, והחנויות במתחם החלו לפעול באופן מדורג רק במהלך החודש האחרון.

שווי הקניון בספרים, כפי שעולה ממצגת שפרסמה הקבוצה בשבוע שעבר, עומד על כ-122 מיליון שקל, עם צפי ל-NOI של כ-11 מיליון שקל באכלוס מלא. ואולם מהמצגת שפרסמה הקבוצה בשבוע שעבר עולה כי שיעור התפוסה בקניון עומד על 75% בלבד, כש-60% הם שוכרי העוגן - שופרסל, פוקס, סופר-פארם, מקדונלד'ס ותחנת דלק של דור אלון.

קבוצת מור הציבורית עוסקת בייזום והקמת פרויקטי בנייה למגורים ולמסחר בארץ ובחו"ל ונסחרת לפי שווי של 311 מיליון שקל.

במור מציינים כי "העיר חריש מונה כיום כ-13 אלף תושבים ועתידה להמשיך ולהתרחב בשנים הקרובות, כשעל-פי תוכניות משרד הבינוי והשיכון, העיר צפויה לאכלס כ-100 אלף תושבים בחמש השנים הקרובות".