בכיר בטבע הצטרף לוועדה המייעצת של משרד המסחר האמריקאי

ברנדן או'גריידי, מנהל החטיבה המסחרית של טבע בצפון אמריקה, מונה כחבר בוועדה המייעצת להשקעות מטעם משרד המסחר בארה"ב

בניין טבע / צילום: סיון פרג'
בניין טבע / צילום: סיון פרג'

בכיר בחברת התרופות טבע , ברנדן או'גריידי, מונה כחבר בוועדה המייעצת להשקעות מטעם משרד המסחר האמריקאי. 

או'גריידי (52) הצטרף לטבע בשנת 2011 והחל מנובמבר 2017 הוא מכהן בטבע כסמנכ"ל בכיר, מנהל החטיבה המסחרית בצפון אמריקה - ונכלל בהנהלה הבכירה של חברת התרופות. או'גריידי מצטרף כעת לוועדה המייעצת למסחר המסחר בארה"ב, United States Department of Commerce Investment Advisory Council, פאנל בן 25 חברים שהם מומחים לאומיים המייעצים למזכיר המסחר האמריקאי וילבור רוס בכל הנוגע למשיכה ולשימור של השקעות ישירות זרות בארה"ב. בהודעה שפרסמה טבע בנוגע למינוי היא ציינה כי הוועדה ממליצה על סדרי עדיפויות להשקעה בתשתיות, יוזמות לפיתוח כוח אדם ואסטרטגיות פורצות דרך לתמיכה בפיתוח כלכלי באמצעות כלים דיגיטליים חדשים. בטבע הוסיפו כי "מינויו של או'גריידי משקף הכרה במומחיותו העמוקה הנפרסת על פני למעלה מ- 28 שנים בתעשיית התרופות".

אוג'ריידי מסר כי "אני מתכבד שנבחרתי לכהן בוועדה ולספק נקודת מבט ייחודית על ההשפעה והערך של השקעות ישירות זרות על תעשיית התרופות בארה"ב. זה חשוב במיוחד מכיוון שהשקעות זרות יכולות להשפיע על חדשנות מקומית לטובת טיפולים חדשים ולסייע להבטיח שרשרת אספקה ​​חזקה לטיפולים גנריים בטוחים, יעילים ובעלות נמוכה יותר".

או'גריידי הוא גם חבר בדירקטוריון ויו"ר ועדת התגמול של אמריקן וול (American Well), חברה מובילה בארה"ב בתחום הרפואה מרחוק, וחבר דירקטוריון באיגוד לתרופות נגישות (AAM) המייצג את התעשייה הגנרית והביוסימילרית בארה"ב.