עם לוגו עדכני ותרסיסי ריח: ועד התע"א ממתג את עצמו מחדש

ועד התעשייה האווירית נחשב לאחד החזקים והגדולים בארץ, המאגד כ-15 אלף עובדים, וכעת הוא מנסה למתג את עצמו מחדש בסיוע משרד סופר פוש מבית פובליסיס של היועץ האסטרטגי מאיר סוויסה

יאיר כץ, יו"ר ועד עובדי תע"א / צילום: יונתן בלום, גלובס
יאיר כץ, יו"ר ועד עובדי תע"א / צילום: יונתן בלום, גלובס

במשך שנים ארוכות ועד העובדים של התעשייה האווירית היה שם נרדף לפוליטיזציה ולמעוז כוחו בליכוד של שר העבודה והרווחה לשעבר, ח"כ חיים כץ.

בשנים האחרונות תדמית ארגון העובדים נחבטה שוב ושוב, כשהמשטרה ביצעה גל מעצרים של דמויות מרכזיות בוועד בחשד למעורבות בשוחד ובסחיטה, ולאלה התווסף גם דוח חריף שחיבר מבקר המדינה ולפיו הוועד עושה בתע"א כבתוך שלו.

ועד התעשייה האווירית נחשב לאחד החזקים והגדולים בארץ, המאגד כ-15 אלף עובדים, וכעת הוא מנסה למתג את עצמו מחדש בסיוע המשרד סופר פוש מבית פובליסיס של היועץ האסטרטגי מאיר סוויסה.

המהלכים למיתוג המחודש כוללים את שינוי הלוגו של ארגון עובדי התע"א, פתיחת אתר אינטרנט חדש לשימוש עובדי החברה, וזאת לצד אפליקציה לטלפונים הניידים שעדיין נמצאת בפיתוח.

על רקע אלה, יו"ר הוועד, יאיר כץ הצעיר, הסביר באיגרת אישית שהפיץ בקרב אלפים מבין עובדי החברה, כי השינויים שהוצגו בימים האחרונים הם אומנם חיצוניים - אך יש בכוונתו להטמיע אותם גם במסגרת תהליכי קבלת ההחלטות של הוועד שיתאפיינו בשקיפות, עדכניות ולא פחות מכך - משפחתיות: "בכל יום אתם כובשים פסגות חדשות ומוכיחים שהשמיים הם לא הגבול עבורנו. מגיע לכם להסתובב בראש מורם וגאה", כתב להם כץ.

לאיגרת שהפיצו ראשי הוועד בימים האחרונים צורפו גם בקבוקונים של תרסיסי ריח, גימיק שנועד להמחיש את הסלוגן של הקמפיין החדש ולפיו "מריחים את השינוי באוויר".

החיוכים שנראו בתע"א מסביב להשקת הקמפיין למיתוג המחודש של הוועד החליפו את ארשת-הפנים המודאגת של עובדים רבים בחברה. זאת, על רקע מהלכים שמובילה באחרונה ההנהלה ובמסגרתם היא בוחנת אפשרות לפיטורים של מאות עובדים - במסגרת תוכנית הבראה שהיא מנסה לקדם.