רו"ח רונן ארצי מונה למבקר הפנימי של רשת פרשמרקט

בשבוע שעבר מונה לתפקיד המבקר הפנימי של רשת הסופרמרקטים רו"ח רונן ארצי ממשרד RSM שיף הזנפרץ ושות'

רו"ח רונן ארצי / צילום: איל יצהר
רו"ח רונן ארצי / צילום: איל יצהר

לאחר שרשת הסופרמרקטים פרשמרקט , הנמצאת בשליטת האחים יוסי ושלומי אמיר, מינתה באחרונה חברים חדשים לדירקטוריון החברה (בהם פרופ' משה פאפא, מהמומחים המובילים בארץ לכירורגיה אונקולוגית וכללית, לתפקיד דירקטור בלתי תלוי; אבי בן חמו לתפקיד דירקטור חיצוני (דח"צ); ורחלי הירש כדורי לתפקיד דח"צית), היא ממשיכה בשורת המינויים.

בשבוע שעבר מונה לתפקיד המבקר הפנימי של החברה רו"ח רונן ארצי ממשרד RSM שיף הזנפרץ ושות'. בתפקיד יו"ר דירקטוריון פרשמרקט מכהן יוסי אמיר, ואת תפקיד המנכ"ל מאייש אחיו שלומי.

רשת המזון השלימה את רכישת רשת סופר דוש, המונה 4 סניפים, בכ-138 מיליון שקל. בעקבות העסקה מפעילה פרשמרקט כיום 35 סניפים ברחבי הארץ, כשמרביתם הם סניפים "שכונתיים" הממוקמים על-פי רוב בשכונות ובמרכזי ערים. ברשת מועסקים כ-1,250 עובדים.

את המחצית הראשונה של 2019 סיימה פרשמרקט עם גידול של 3% בהכנסות לעומת המחצית הראשונה של 2018, לרמה של כ-515 מיליון שקל. גם הרווח הגולמי צמח בסיכום המחצית והפעם בשיעור של 4% והסתכם בכ-172 מיליון שקל. ואולם בשורה התחתונה הציגה הרשת ירידה של 10% ברווח הנקי ביחס למחצית המקבילה אשתקד, לכ-26 מיליון שקל. בחברה ציינו כי הרווח בחציון הנוכחי הושפע בעיקר מיישום תקן חשבונאות IFRS16, וכי בנטרול השפעתו הרווח הנקי במחצית היה מגיע לכ-28 מיליון שקל.

פרשמרקט הצטרפה למועדון החברות הציבוריות בחודש מאי השנה, לאחר שהאחים אמיר הנפיקו מניות בבורסה וגייסו 243 מיליון שקל לפי שווי של 750 מיליון שקל לחברה. מאז ההנפקה רשמה מניית החברה עלייה של 17%, וכיום פרשמרקט נסחרת בשווי של כ-1.1 מיליארד שקל.