סלקום TV | בלעדי

מנכ"לית ערוץ הכנסת תמונה למנהלת התוכן של סלקום TV

הילי חורב-קסוטו, ששימשה בשנה האחרונה כמנכ"לית ערוץ הכנסת וקודם לכן ניהלה את ערוץ הילדים לוגי, תחליף בתפקיד את בן ברנר

הילי חורב-קסוטו / צילום: תמר מצפי, גלובס
הילי חורב-קסוטו / צילום: תמר מצפי, גלובס

הילי חורב-קסוטו תמונה למנהלת מחלקת התוכן של סלקום TV - כך נודע ל"גלובס". חורב-קסוטו תחליף את בן ברנר שכיהן בתפקיד. ברנר, שהיה ממקימי שירות הטלוויזיה של סלקום, ביקש לפרוש אחרי 4 שנים כדי לפנות לאתגרים חדשים.

חורב-קסוטו שימשה בשנה האחרונה כמנכ"לית ערוץ הכנסת וקודם לכן ניהלה את ערוץ הילדים לוגי. בין ההפקות שהיא חתומה עליהן ניתן למנות את הסדרות "גאליס", "אלישע" ו"הבנים והבנות". היא נחשבת ליוזמת הקמפיין "רוצה, שווה, יכולה" לעידוד שוויון בין המינים - קמפיין שזכה לתהודה רבה. בנוסף, חורב-קסוטו הייתה אחראית על פיתוח הזרועות הדיגיטליות של הערוץ.

נזכיר כי לפני 4 שנים הכריזה סלקום על כניסה לשוק הטלוויזיה, והיום היא חברת הטלוויזיה המובילה בפלטפורמה האינטרנטית עם כ-250 אלף לקוחות. החברה משדרת ובעלת תוכן שכולל כ-70 ערוצים, ביניהם 15 ערוצי ספורט והסכמים עם ספקי תוכן מובילים כמו HBO, נטפליקס, דיסני ועוד.

כאמור, עד עתה החזיק בתפקיד בן ברנר, שהיה אחראי על ניהול כלל התוכן של סלקום TV, כולל הרכש הבינלאומי, התוכן המקומי ותוכן המקור של סלקום TV. ברנר הקים וניהל ב-7 השנים האחרונות את עולם התוכן בשירות סלקום TV, שירות ה-IPTV הראשון בישראל.

קודם לתפקידו בסלקום כיהן ברנר במשך 5 שנים כמנהל ה-VOD של חברת Liberty Global באמסטרדם, והוא שהקים את שירות ה-VOD הראשון בישראל בחברת הוט. במהלך כהונתו בסלקום TV ברנר היה אחראי בין היתר על הפקות כגון "משיח" ומודלים חדשניים של ערוצי מקור כגון פודי.