קנדוק של אינטרקיור מגיעה לבתי המרקחת: חתמה על הסכם הפצה עם סלא

סלא מקבוצת טבע מפיצה תרופות לבתי מרקחת, קופות חולים, רשתות פארם וישירות לבתי הלקוחות • מדובר בהסכם המשך להודעת החברה כי החלה למכור מוצרים לבתי המרקחת על פי דרישות רפורמת הקנאביס החדשה

קנאביס / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
קנאביס / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

חברת הקנאביס קנדוק המוחזקת ב-100% על ידי אינטרקיור  הבורסאית, הודיעה על חתימת הסכם הפצה למוצריה עם חברת סלא, אחת המפיצות המובילות של תרופות בישראל, מקבוצת טבע. סלא מפיצה תרופות לבתי מרקחת, קופות חולים, רשתות פארם וישירות לבתי הלקוחות. ההסכם הזה הוא המשך להודעת החברה כי החלה למכור מוצרים לבתי המרקחת על פי דרישות רפורמת הקנאביס החדשה. ההסכם עם סלא יאפשר לחברה להפיץ את מוצריה בערוץ זה בתפוצה רחבה.

אין כעת שינוי במניית אינטרקיור בעקבות ההודעה והחברה נסחרת לפי שווי של 686 מיליון שקל.

בהודעת אינטרקיור נמסר גם כי היכולות הלוגיסטיות של סלא יהיו משמעותיות להפצת מוצרי קנאביס לייצוא, אם וכאשר היצוא יאושר.

בדו"חותיה למחצית הראשונה של שנת 2019, אשר מאחדים את קנדוק החל מפברואר, מדווחת אינטרקיור על הכנסות של 4.5 מיליון שקל, גידול של 67% לעומת התקופה המקבילה. דו"חות אלה מייצגים את המעבר של מטופלים מ"תיקון עולם" שסבלה פגיעה בעקבות סגירת מתקניה בביריה, אך עדיין לא את פעילות החברה לפי רפורמת הקנאביס החדשה, שכן עד היום מוצריה המשווקים תחת הרפורמה לא אושרו סופית ועוד לא נחתמו תנאי הסחר מול בתי המרקחת. בשוק המוצרים המשווקים בהתאם לרפורמת הקנאביס, ישנו מחסור חמור במוצרים, אשר עשוי להצטמצם כעת בזכות כניסת קנדוק.