התחלתם לחסוך? מחירי האייפון החדש בישראל נחשפים

מחירו של אייפון 11 יתחיל ב-3,500 שקל, מחירו של דגם ה-PRO היוקרתי יותר יחל ב-4,700 שקל • אפל הכריזה אתמול על הוזלה של כ-100 דולר במחירי הדגמים הקודמים

חשיפת המחיר של אייפון 11 / צילום: סטיבן לאם, רויטרס
חשיפת המחיר של אייפון 11 / צילום: סטיבן לאם, רויטרס

מנכ"ל אפל טים קוק הציג את מכשיר האייפון החדש - אייפון 11, ומעבר לשאלה מהם החידושים והשיפורים שהמכשיר מציע, נותרה שאלה אחת פתוחה: כמה המכשיר יעלה בארץ?

ברשת אייסטור, שתתחיל למכור את המכשירים החדשים ב-26 בספטמבר, מציינים כי המחירים של הדגמים החדשים צפויים להיות דומים לאלו של הדגמים שהושקו בדיוק לפני שנה, הדגמים ה"פשוטים" יותר. מחירו של אייפון 11 יתחיל ב-3,500 שקל, ודגם ה-PRO יתחיל ב-4,700 שקל. 

גם באיידיגיטל תאריך המכירה הרשמי הוא ה-26 בספטמבר, ויש להניח שכל שאר המשווקים בהן רשתות הסלולר והחנויות יישרו קו עם המועד הזה.

אייפון 11 כולל מסך בגודל 6.1 אינץ', הוא יגיע בשישה צבעים (סגול, לבן, ירוק, צהוב, שחור ואדום), שתי מצלמות והבטחה חשובה לאורך חיי סוללה משופר ביחס ל-XR. גם הדגש החדש יכלול מערכת לזיהוי פנים. המחיר של האייפון הזה יתחיל בארה"ב ב-700 דולר.

הדגם היוקרתי יותר, ה-PRO, כולל מסך 6.5 אינץ' והוא יגיע בגווני ירוק, אפור, לבן וזהב. דגם הפרו יגיע, בדומה להשקה הקודמת, גם בגרסת מקס. מכשירי הפרו כוללים שלוש מצלמות, סוללה משופרת ומערכת זיהוי פנים שתפעל מזוויות רבות יותר. המחיר לאייפון פרו יתחיל ב-1,000 דולר, דגם המקס יעלה עוד 100 דולר.

כמדי השקה, הבשורה מגיעה דווקא לדגמים הקודמים. אפל הכריזה אתמול על הוזלה של כ-100 דולר במחירי הדגמים הקודמים שלה: אייפון 8 שירד למחיר של 450 דולר ואייפון איקס למחיר של 600 דולר.

לפי חיים זגורי, מנכ"ל רשת אייסטור, גם בארץ המחירים לדגמים הללו ירדו בהתאם. עוד הסביר זגורי כי מלאי דגמי ה-XS וה-XS מקס לא יחודש לאור הפסקת הייצור של הדגמים הללו, ולכן מחיר הדגם הזה לא מושפע מהשקת הדגם החדש היות שהמלאים מצומצמים ממילא.