זה כולה סופרמרקט? הזירה המשפטית נכשלה, וטיב טעם יוצאת למאבק על הסניף ברמת החייל

הרשת תשקיע 800 אלף שקל בקמפיין נגד סגירת הסניף ברמת החייל בשבתות ובחגים, תחת הכותרת "זה כולה סופרמרקט"

סניף טיב טעם ברמת החייל / צילום: אסף לוי
סניף טיב טעם ברמת החייל / צילום: אסף לוי

זה כולה סופרמרקט? אחרי שנכשלה במאבק המשפטי, רשת טיב טעם יוצאת לקרב על הסניף שלה ברמת החייל, והיא רוצה לרתום לכך את הציבור.

על רקע עדכון חוקי עזר של עיריית תל-אביב-יפו, הרשת בשליטתו ובניהולו של חגי שלום יוצאת למאבק בניסיון למנוע את סגירת הסניף שהיא מפעילה בשכונת רמת החייל בתל-אביב בשבתות וחגים.

טיב טעם מעדכנת כי תשקיע 800 אלף שקל בקמפיין שינסה למנוע את סגירת הסניף בשבת, תחת הכותרת "זה כולה סופרמרקט", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

לפני כחודש דחה בית המשפט המחוזי בתל-אביב את העתירה שהגישה טיב טעם בנושא, שאמורה הייתה, כך קיוותה טיב טעם, להצליח ולהחריג את הסניף החדש מהדרישה להפסיק את הפעילות בשבת. על הרקע הזה דיווחה אז החברה כי להערכתה דחיית העתירה עלולה להשפיע על החברה באופן לא מהותי בשנת 2019, ולאחר מכן באופן ש"עלול להיות מהותי", וזאת, לדבריה, בעיקר ב"קשר עם סגירתו בשבת של סניף החברה ברמת החייל".

כך או כך, באופן אירוני, עבור טיב טעם כלל לא מדובר ב"כולה סופרמרקט", אלא באחד מתוך 20 סניפי הענק של הרשת שפעילותו דומיננטית בסוף השבוע, כך שסגירתו בשבת תהווה פגיעה משמעותית בתוצאותיה הכספיות.

על הרקע הזה מסר היום (ה') חגי שלום, מנכ"ל הרשת ובעל השליטה בה, כי "סניף רמת החייל מהווה את אחד מסניפי הדגל של הרשת ומשרת אלפי לקוחות המגיעים מהסביבה הקרובה והרחוקה במהלך סופי השבוע ובחגים, מעסיק ומפרנס עשרות רבות של עובדים הנהנים מהשכר המשופר כקבוע בחוק".

לדבריו, "מטרת הקמפיין היא ליידע את הציבור ולעורר את השיח בנושא, בתקווה לשמור על החופש של כל אחד מאיתנו לבחור את הדרך שבה הוא רוצה לחיות".

עוד ציין שלום כי "כרשת המאמינה ומובילה בנושא לא כקוריוז אלא כ'אני מאמין' אמיתי, טיב טעם מבינה כי עליה להיאבק בכפייה ולרתום את הציבור למען החופש של כולנו, מתוך הבנה שכיום מדובר בסגירת סניף בסופי שבוע, אך מחר זה עלול להיות איסור נסיעה, כפיית כשרות או הפרדה מגדרית".