נתניהו: "בימים הקרובים ניכנס למו"מ כדי להקים ממשלה ציונית חזקה ולמנוע ממשלה אנטי ציונית מסוכנת"

כך אמר הערב רה"מ בנאומו לאחר פרסום מדגמי הבחירות • "אנחנו עדיין מחכים לתוצאות האמת, אבל דבר אחד ברור - מדינת ישראל נמצאת בנקודת זמן היסטורית" • "שוחחתי הערב עם שותפות הליכוד במחנה הימין, וכולם הביעו התחייבות חד-משמעית להליכה משותפת למען המטרות שהצבנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: שלומי יוסף, גלובס
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: שלומי יוסף, גלובס

"חברותיי וחבריי, חברי הליכוד, שותפיי לדרך, כפי שאתם רואים - אני צרוד, וכפי שאתם יודעים - עדיף לאבד את הקול מאשר לאבד את המדינה" - כך פתח ואמר הלילה (ג') ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר פרסום תוצאות מדגמי הבחירות המאכזבים עבורו. "באתי לכאן הערב עם רעייתי שרה כדי להגיד לכם תודה מעומק ליבנו. אנחנו אוהבים אתכם ומאמינים בכם".

"עברנו מערכת בחירות קשה מאין כמוה. אני רוצה להודות לשרים ולשרות הליכוד, לחברי הכנסת. פעלנו כתף אל כתף, פעלנו בלכידות ונעמוד יחד מלוכדים במשימות אשר לפנינו. למען הליכוד ולמען ישראל". בעוד הקהל צועק לו "לא רוצים אחדות", הודה נתניהו למטה הליכוד והוסיף: "כולנו יחד עמדנו במערכה שהייתה כל-כך מוטה על ידי תקשורת חד צדדית ומאורגנת נגדנו. אבל זה לא הרתיע אותנו. פעלנו יחד והבאנו הישגים שלא יאמנו מול חד צדדיות שכזו".

נתניהו הוסיף: "אנחנו עדיין מחכים לתוצאות האמת, אבל דבר אחד ברור - מדינת ישראל נמצאת בנקודת זמן היסטורית. אנחנו עומדים לפני הזדמנויות כבירות ואתגרים כבירים. יש עלינו איום קיומי הנשקף עלינו מאיראן וגרורותיה ואנחנו נלחמים בהם ללא לאות וללא מורא. בשנים האחרונות הבאנו עוצמה בטחונית ושגשוג כלכלי ופריחה מדינית שלא הייתה כדוגמתה בתולדות ישראל. אנו חייבים להבטיח שההישגים הללו ישמרו גם בשנים הבאות. בזמן הקרוב תוצג תוכנית המאה של ידידי טרמאפ והאופן שבו יתנהל המו"מ מול הנשיא יעצב את עתידה של ישראל לדורות".

"בעת הזו, למען כל המטרות הללו, ישראל זקוקה לממשלה חזקה, יציבה, ציונית", אמר נתניהו. "ממשלה שמחויבת לישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. לא תהיה ולא יכולה להיות ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות אנטי ציוניות. מפלגות ששוללות את עצם קיומה של ישראל כיהודית ודמוקרטית. מפלגות שמאדירות ומהללות מחבלים צמאי דם הרוצחים את אזרחנו וחיילנו. זה לא יכול להיות, זה לא עולה על הדעת. שוחחתי הערב עם שותפות הליכוד במחנה הימין, וכולם הביעו התחייבות חד-משמעית להליכה משותפת למען המטרות הללו".

"בימים הקרובים ניכנס למו"מ כדי להקים ממשלה ציונית חזקה ולמנוע ממשלה אנטי ציונית מסוכנת", סיכם נתניהו. "ממשלה שלא מדירה אף אחד. חברות וחברי הליכוד, אני מודה לכם מעומק ליבי למשפחתי האהובה. רעייתי שרה ובניי יאיר ואבנר, אתם משענת חיי".