אינוביד הישראלית רכשה את הרולנס תמורת 30 מיליון דולר

אינוביד הוקמה ב-2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זגדון, ומעסיקה למעלה מ-200 עובדים בעולם • הרולנס פיתחה פלטפורמה המתמקדת בהעברת תוכן מותאם אישית לפרסומות ומרבית התאגידים הגדולים ביותר בדרום אמריקה הם לקוחותיה, בהם קוקה-קולה, רנו ורשת הקניות מרקאדו ליברה

מנכ״ל אינוביד צביקה נטר / צילום: אינוביד
מנכ״ל אינוביד צביקה נטר / צילום: אינוביד

חברת אינוביד (Innovid) הישראלית, המפתחת פלטפורמת פרסום בווידאו, הודיעה כי רכשה את חברת הפרסום הארגנטינאית הרולנס (Herolens). סכום הרכישה לא פורסם אך לפי גורמים המקורבים לחברה הרכישה נעשתה לפי שווי של 30 מיליון דולר במזומן ובמניות.

הרולנס פיתחה פלטפורמה המתמקדת בהעברת תוכן מותאם אישית לפרסומות ומרבית התאגידים הגדולים ביותר בדרום אמריקה הם לקוחותיה, בהם קוקה-קולה, רנו ורשת הקניות מרקאדו ליברה. לפי הודעת אינוביד על הרכישה, הרולנס היא חברה רווחית. בחברה מועסקים 40 עובדים בארגנטינה, בקולומביה ובמקסיקו, אשר יצטרפו לצוות אינוביד בעקבות הרכישה. החברה הוקמה ב-2015 ולא גייסה הון. מייסדיה הם אלן קרפובסקי המכהן כמנכ"ל, חוסה גלינדו וכריסטיאן פריירה.

אינוביד הוקמה ב-2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זגדון, ומעסיקה למעלה מ-200 עובדים בעולם, מתוכם כ-75 בישראל, והיתר בארצות הברית, אירופה, אוסטרליה וסינגפור. החברה מספקת שני סוגים של פרסום ללקוחותיה: הזרמת פרסומות והתאמתן לקהל יעד וכן פרסום אינטראקטיבי לטלוויזיות חכמות. כיום, אינוביד מעידה כי היא רווחית, לאחר שהשקיעה בפיתוח טכנולוגי ובמיקור חוץ, ובין לקוחותיה נמצאות חברות גדולות כמו דיסני, Bank of America , טויוטה ומקדונלד'ס.

לאחרונה אינוביד השלימה סבב גיוס של 30 מיליון דולר, שהביא את סך גיוסי החברה ל-82.5 מיליון דולר. הגיוס התבצע למרות שהחברה רווחית, על מנת לשמש אותה להתרחבות גיאוגרפית ולשיפור הטכנולוגיה שלה בכל הקשור לפרסום בטלוויזיות חכמות. ככל הנראה, הרכישה תאפשר לחברה להתרחב גיאוגרפית לדרום אמריקה, עם פעילות רווחית גם ביבשת זו.

תעודת הזהות רוכשת:

שנת הקמה של החברה: 2007

מייסדים: צביקה נטר, טל חלוזין, צחי זגדון

מס' עובדים: 220 עובדים, 75 בארץ

משרדי הנהלה: ניו יורק

גיוסי הון: 82.5 מיליון דולר ב-6 סבבים

משקיעות בולטות: גולדמן סאקס, New Spring Capital, סקויה קפיטל, ג׳נסיס פרטנרס, סיסקו ונצ׳רס ו- T-Ventures .

תעודת זהות נרכשת:

הקמה: 2015

מייסדים: אלן קרפובסקי המכהן כמנכ"ל, חוסה גלינדו וכריסטיאן פריירה

עובדים: 40

משרדי הנהלה: ארגנטינה

גיוסי הון: לא