עובדי פלאפון יפגינו מול ביתו של מנכ"ל החברה רן גוראון

מתנגדים לפיטורים של 300-400 עובדים מבלי שתוצג בפניהם תוכנית לצמיחה עתידית של החברה

עובדי פלאפון ממשיכים בעיצומים אחרי שביום חמישי הודיעו על שביתת פתע. העובדים הודיעו כי יקיימו הערב (א') הפגנת מחאה מול ביתו של מנכ"ל החברה רן גוראון, וכמו כן הם ממשיכים ומשבשים את פעילות מוקדי השירות.

העיצומים הם על רקע כוונת ההנהלה, לדבריהם, לפטר 300-400 עובדים כולל עובדים זמניים. נזכיר כי העובדים הפגינו גם מול ביתו של המנכ"ל הקודם גיל שרון במסגרת הקמת הוועד הראשון בחברה.  

היום מוקדי השירות הטלפוני (שירות הלקוחות ושירותי המכירה) עובדים במתכונת מצומצמת, וכך גם מרכזי השירות הפרונטליים. כמו כן, לא יינתן מענה לטיפול בתקלות רשת על-ידי מחלקת הנדסה ומערכות מידע. חדר הבקרה עובד במתכונת שבת.

הרקע לצעדים של העובדים הוא פיצוץ במשא-ומתן בין הצדדים, בעקבות דרישות ההנהלה לסגור יחידות בחברה, לפטר עובדים ולערוך שינויים ארגוניים נוספים באופן חד-צדדי, וזאת במסגרת איחוד פעילויות תפעולי בין 3 חברות-בנות בבזק: פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes. 

מפלאפון נמסר בתגובה: "אנו נמצאים בימים אלה בעיצומו של משא-ומתן עם הוועד, נוכח המצב המחריף בענף הסלולר המחייב יישום מהלכי התייעלות וסינרגיה. אנו מכבדים את זכות העובדים לשבות וקוראים לוועד לנהוג באיפוק ובאחריות לטובת עתיד החברה ועובדיה".