בלו אטלנטיק מוציאה לדרך את הקרן השלישית שלה לאחר שגייסה 150 מיליון דולר

הקרן משקיעה במתחמי נדל"ן למגורים בארה"ב • המשקיעים הבולטים בקרן השלישית הם פסגות, כלל ביטוח וקופת עובדי לאומי, כשבקרן יפעלו להרחבת הגיוס • פועלים שוקי הון צפויים להשקיע בקרן בסגירה הקרובה

קרן ההשקעות בלו אטלנטיק, אשר בבעלות ובניהול גיל חרמון ואורן הון, מוציאה לדרך את הקרן השלישית שלה להשקעה ברכישה, השבחה וניהול נדל"ן מסוג מולטי פמילי בארה"ב, לאחר שגייסה סך של כ-150 מיליון דולר. את הסכום גייסה הקרן ממשקיעים מוסדיים בהובלת בית ההשקעות פסגות, קבוצת הביטוח כלל ביטוח וקופת התגמולים של עובדי בנק לאומי. כמו כן ישנה השקעה עצמית של הקרן.

בלו אטלנטיק שואפת להמשיך בגיוס לקרן לאחר יציאתה לדרך, ולהגיע ליעד שעליו דובר בתחילה, לגיוס של 250-300 מיליון דולר לקרן השלישית. כך, עד עתה הקרן הבטיחה גיוס של כמחצית הסכום הרצוי הודות. זאת להשקעות עוגן של פסגות בית השקעות ושל כלל ביטוח, כל אחת על סך 50 מיליון דולר. לסכומים אלה מתווספת השקעה עצמית של 25 מיליון דולר של הקרן עצמה והשקעה נוספת של קופת התגמולים של עובדי בנק לאומי, וקופות גמל ופנסיה נוספות. לצד אלה נציין כי גם פועלים שוקי הון צפויים להשקיע בקרן בסגירה הקרובה.

בלו אטלנטיק מתמחה ברכישה וניהול נדל"ן למגורים מסוג Multi-family סולידי בשווקים אמידים בדרום ארה"ב "תוך כדי שמירה על מינוף נמוך ותנודתיות מינימלית", להצהרתה. בתוך כך, הקרן ביצעה בסוף אוגוסט ותחילת ספטמבר שתי רכישות של מקבצי דיור באזור דורהאם, צפון קרוליינה, בעלות של 42 מיליון דולר, ובאטלנטה בעלות של 54 מיליון דולר.

עסקאות אלה מצטרפות לשורה ארוכה של עסקאות שהובילה הקרן, שמדווחת כי היא מחזיקה בבעלותה ומנהלת כיום כ-60 מתחמים בדרום ארה"ב בשווישמוערך בסך כולל של כ-3 מיליארד דולר.

בשלושת הסבבים שלה החברה גייסה מעל 500 מיליון דולר מגופים מוסדיים, עד כה. כאמור, במקביל להשקת הקרן השלישית ויציאתה לדרך עם השקעות ראשונות, בחודשים הקרובים ימשיכו מנהלי הקרן להיפגש עם נציגי המוסדיים במטרה להרחבת הקרן, עם יעד גיוס כולל של 300 מיליון דולר, שיאפשר רכישה של כ-5,000 יחידות דיור בעלות כוללת של 750 מיליון דולר, כולל מינוף.