נתניהו וגנץ סיכמו להיפגש לאחר החג: "אבוא אליך הביתה"

הליכוד: "ראש הממשלה נתניהו עושה מאמץ אחרון להביא לפריצת דרך במו"מ לממשלת אחדות, לפני החזרת המנדט לנשיא" • ליברמן בפנייה באמצעות הפייסבוק לנתניהו וגנץ: "אזרחי ישראל לא יסלחו לכם אם תובילו אותנו לסבב בחירות נוסף רק בגלל עניינים פרסונליים ואגו"

אביגדור ליברמן ובני גנץ / צילום: אלעד מלכה
אביגדור ליברמן ובני גנץ / צילום: אלעד מלכה

הבוקר הסתיימה ישיבת הצוותים של הליכוד וכחול לבן ללא תוצאות. בעקבות כך, התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ (אשר יצא ללונדון ל-48 שעות), והציע לו לבוא לביתו בראש העין ביום רביעי הקרוב.

לפי הודעת הליכוד, "ראש הממשלה נתניהו עושה מאמץ אחרון להביא לפריצת דרך במו"מ לממשלת אחדות, לפני החזרת המנדט לנשיא".

עוד נמסר מן הליכוד שהשניים סיכמו שצוותי המו"מ ייפגשו ביום רביעי בבוקר, וראש הממשלה נתניהו ייפגש עם ח"כ בני גנץ ככל הנראה לפנות ערב.

בתום שיחתם איחלו השניים שנה טובה זה לזה ולכל אזרחי ישראל.

עוד קודם לכן כתב ח"כ אביגדור ליברמן בעמוד הפייסבוק שלו כי אזרחי ישראל לא יסלחו לנתניהו וגנץ אם יובילו לסבב בחירות נוסף." אני פונה אליכם, בנימין נתניהו ובני גנץ.  ליכוד ולכחול לבן 65 מנדטים ביחד. אתם לא זקוקים לא לישראל ביתנו ולא למפלגות אחרות כדי להקים ממשלה.

"אזרחי ישראל לא יסלחו לכם אם תובילו אותנו לסבב בחירות נוסף רק בגלל עניינים פרסונליים ואגו. סבב בחירות נוסף לא יוביל לתוצאה שונה, אלא לאסון לאומי ולשיתוק כלכלי שירשמו על שמכם".

בכחול לבן הגיבו להודעת הליכוד: "בעקבות שיחה שהתקיימה בין יו"ר כחול לבן לבין יו"ר הליכוד וראש הממשלה, אנו קוראים שוב לקיום משא ומתן ישיר בין הליכוד לכחול לבן על קווי היסוד של ממשלת אחדות רחבה וליברלית. זוהי מטרתנו ונעשה הכל בכדי שבפרוס השנה החדשה נתקדם בנתיב זה. נקיים כל פגישה וכל מאמץ שיוכלו לקדם דרך זו.

"רק במשא ומתן ישיר בין כחול לבן לליכוד נוכל להגיע להסכמות שיביאו להקמת ממשלת אחדות ולהימנע ממערכת בחירות שלישית ומיותרת".