אמסלם הבהיר: אבקש אישור ממנדלבליט לחתום על עסקת בזק

ביקום הודיעה כי היא צופה שעסקת בזק תיחתם עד 7 בנובמבר • בסביבת שר התקשורת טוענים כי אין בכוונתו לעכב חתימה על העברת היתר השליטה בבזק, אך הוא רוצה לוודא שהיועמ"ש, בנוסף למחלקה המשפטית במשרד התקשורת, מאשרים לו לחתום

שר התקשורת דוד אמסלם / צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת
שר התקשורת דוד אמסלם / צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת

שר התקשורת דוד אמסלם לא מתכוון לעכב את עסקת בזק, והוא צפוי לחתום עליה לאחר שיקבל את אישור היועץ המשפטי לממשלה. בימים הקרובים צפוי הדרג המקצועי במשרד התקשורת להניח בפני אמסלם את כל המסמכים הקשורים במתן ההיתר לחברת סרצ'לייט, שרוכשת את השליטה בבזק דרך רכישת חברת ביקום. האחרונה דיווחה כי היא צופה שהעסקה תושלם ב-7 בנובמבר. 

השר אמסלם הבהיר לאחרונה כי בכוונתו לפנות לקבלת אישור מהיועץ המשפטי לממשלה כדי לאשר את העסקה. אמסלם טען כי הוא רוצה לוודא שאין לו כל מניעה לחתום על העסקה, וזאת אף על-פי שהמחלקה המשפטית במשרד התקשורת היא זו שמופקדת על ביצוע הבדיקות, והיא שתמליץ לאמסלם לחתום על היתר השליטה לסרצ'לייט. 

העסקה צפויה להביא לכניסת שני דירקטורים חדשים לדירקטוריון של בזק, במקום דורון תורג'מן ועמי בר לב שיעזבו. במקומו של הדירקטור דב קוטלר שמונה לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים ועזב, לא צפוי לעת עתה להתמנות דירקטור בחברה.