להשקיע נכון: מי הגיעו לוועידת ההשקעות Sohn בבורסה בת"א?

וגם: חוג הידידים של מרכז פרס לשלום טועם חגבים

ענת לוין, שמוליק זיסמן, דני גילרמן, רוג'ר גלדסטון ואוון סוהן  / צילום: מיכל דוד
ענת לוין, שמוליק זיסמן, דני גילרמן, רוג'ר גלדסטון ואוון סוהן / צילום: מיכל דוד

בבורסה לניירות ערך בתל-אביב נפגשו אתמול (ד') אורחי ואורחות ועידת ההשקעות Sohn. הוועידה נוסדה בשנת 1995 על-ידי קרן Sohn העוסקת בטיפול ומרפא של מחלת הסרטן בקרב ילדים, והכנס עצמו מוקדש לתרומה למחקר בתחום תסמונת רט לעמותת "מלאכיות הדממה", אותה ייסד שחקן מכבי תל-אביב ונבחרת ישראל בכדורסל בעבר, עו"ד שמואל (שמוליק) זיסמן.

עוד במסגרת הוועידה: איש העסקים סמי סגול קיבל אות הוקרה על תרומתו לקידום חקר המוח בישראל, ובהרצאות השונות ביקשו הנוכחים לקבל טיפים להשקעה נבונה.

דני גילרמן, יו"ר הוועידה ולשעבר שגריר ישראל באו"ם, הסביר כי "ועידת Sohn היא שילוב נדיר של הזדמנות לשמוע את מיטב המוחות בעולם בתחום ההשקעות ממליצים על הרעיון הטוב ביותר שלהם, ובו-בזמן לתרום למטרה נעלה של מחקר לרפואת תסמונת רט, בתקווה שיביא גאולה למלאכיות הדממה שלקו במחלה הקשה הזו".

ליאור נבון, מנהל המכירות ופיתוח השווקים בבורסה, אמר כי "הקרן מהווה מודל לתרומתו של שוק ההון לחברה בריאה יותר. הבורסה בתל-אביב משמשת בית לחברות הישראליות בגיוס הון ומימון השקעותיהן, ובה-בעת היא מהווה מקום מפגש מרכזי המאפשר לקהילה הפיננסית לחשוב על דרכים לשיפור החיים, ולכן שיתוף-הפעולה עם ועידת Sohn מהווה מודל לתרומתו של שוק ההון לחברה ולקהילה".

עוד באורחות ובאורחים ניתן היה לפגוש את: אוון סוהן ועו"ד רוג'ר גלדסטון, ממייסדי הוועידה; ענת לוין, מנכ"לית בלאקרוק ישראל; איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך; ואחרים. 

בסימן חדשנות: חוג הידידים של מרכז פרס לשלום טועם חגבים

איש העסקים רפי מהודר, ממציא הטפטפות, אירח אמש בביתו שבמגדלי אקירוב בתל-אביב את חוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות

בקהל האורחות והאורחים היו בניו של הנשיא התשיעי שמעון פרס ז"ל - הבלשנית פרופ' צביה (ציקי) ולדן וחמי פרס, המכהן כיו"ר המרכז ויו"ר מייסד של קרן ההון סיכון פיטנגו. כהוקרה על פועלו של מהודר, העניקה לו ולדן סלסלת פירות שכולם הושקו באמצעות הטפטפטות שהמציא.

עוד הגיעו למפגש: אפרת דובדבני, מנכ"לית המרכז; יונה ברטל, מנהלת חוג הידידים שהובילה את האירוע; פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב; מיכאל שטראוס ובנו עדי, מבעלי השליטה בשטראוס; עתליה שמלצר, מבעלי קבוצת שלמה; אהרון (אהרל'ה) מינקובסקי, שותף מנהל בקרן פיטנגו; הניה נור, מבעלי השליטה בחברת שילוט החוצות נור; התעשיין גד פרופר ורעייתו אתי; ורבים אחרים.

במפגש הוזמנו האורחות והאורחים לטעום סוכריות גומי שהוכנו מ... חגבים. זאת במסגרת השקה ראשונה של חברה בשם חרגול, המשווקת מוצרי מזון חדשניים המבוססים על חלבון המופק מהחרק. טעימה מסוג אחר לגמרי במקום הייתה ממופע האקפלה של המקהלה הקאמרית בתל-אביב, בניצוחו של מיכאל שני. 

רפי מהודר וצביה ולדן  / צילום: חן שנהב
 רפי מהודר וצביה ולדן / צילום: חן שנהב

עדי שטראוס, יונה ברטל ומיכאל שטראוס / צילום: חן שנהב
 עדי שטראוס, יונה ברטל ומיכאל שטראוס / צילום: חן שנהב

חמי פרס / צילום: חן שנהב
 חמי פרס / צילום: חן שנהב