נעילה חיובית בוול סטריט: הנאסד"ק עלה 0.7%, אינטל זינקה ב-8%

המסחר באירופה ננעל במגמה חיובית, באסיה הסתיים המסחר במגמה מעורבת • לאחר סיום המסחר אמש בוול סטריט פרסמה אינטל דוחות טובים, ומניית החברה זינקה במסחר המאוחר • מנגד, ענקית המסחר המקוון אמזון אכזבה

וול סטריט / צילום: רויטרס
וול סטריט / צילום: רויטרס

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

23:00

שבוע המסחר בניו יורק הסתיים בעליות, לאחר פתיחה מעורבת. הדאו עלה בלמעלה מ-150 נקודות, ה-S&P הוסיף כ-0.4%, והנאסד"ק ננעל בעליות של 0.7%.

מניית אינטל זינקה בלמעלה מ-8% לאחר הדוחות החזקים, אמזון ירדה ב-1% לאחר דוחות מאכזבים שפרסמה אמש.

20:00

המדדים העיקריים בוול סטריט עולים בעד 0.7%.

מניית אינטל עדיין רושמת עליות של מעל 7%, הירידות באמזון התמתנו והיא רושמת ירידות של למעלה מ-1%.

המסחר באירופה ננעל במגמה חיובית, בהובלת בורסת פריז שעלתה כ-0.7%.

18:00

התאוששות בוול סטריט, לאור הדוחות הרבעוניים החזקים של אינטל קיזזו את התוצאות המאכזבות שהציגה אמש אמזון, בסופו של שבוע עמוס בדיווחים.

הדאו עולה בכ-100 נקודות, הנאסד"ק וה-S&P עולים בעד 0.4%.

אמזון יורדת בכ-3.5%, אינטל מזנקת ב-7%.

16:30

המסחר בבורסות וול סטריט נפתח היום, יומו האחרון של שבוע המסחר, במגמה מעורבת. הדאו וה-S&P רושמים עליות קלות של עד 0.2%, הנאסד"ק יורד בכ-0.3%.

מניית אמזון יורדת עם פתיחת המסחר בכ-3.5%, לאחר שפרסמה דוחות מאכזבים לרבעון השלישי אמש.

 

14:00

יום המסחר בוול סטריט צפוי להיפתח במגמה מעורבת. מניית אינטל  מזנקת בכ-4.5% במסחר המוקדם ואילו אמזון יורדת ב-5.5% לאחר שפרסמה דוחות מאכזבים לרבעון האחרון אמש לאחר סיום המסחר בוול סטריט. 

בשורה התחתונה, ברבעון השלישי של השנה הרווח הנקי של אמזון  עמד על 2.1 מיליארד דולר, מדובר בירידה לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה בו החברה רשמה רווח נקי של 2.9 מיליארד דולר. זוהי הפעם הראשונה בה רווחי אמזון יורדים לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה מאז יוני 2017.

 11:00

יום המסחר בבורסות אירופה נפתח במגמה מעורבת, כשהמשקיעים ממשיכים לעקוב אחרי פרסומי דוחות כספיים של חברות מובילות.

בנק ברקליס דיווח היום על הפסד נקי ברבעון השלישי, לאחר שנאלץ לשלם כ-1.4 מיליארד אירו במסגרת תביעות שהוגשו נגדו. מניית הבנק רושמת עלייה של כ-3%. 

מניית החברה הצרפתית קרניג מזנקת בכ-8% בעקבות דוחות טובים שפרסמה.  

באסיה הסתיים המסחר במגמה מעורבת.

 

07:15

המסחר בבורסות אסיה מתנהל במגמה מעורבת, לאחר סגירה מעורבת בוול סטריט אמש. ברקע למסחר ממשיכים לעמוד הדיווחים בנוגע לברקזיט ולמלחמת המסחר בין ארה"ב לסין, לצד דיווחים של חברות מובילות בארה"ב ובעולם. 

בגזרת הסחורות רושם הנפט ירידה קלה. חוזה ברנט נסחר ברמה של 61.4 דולר לחבית. 

בורסות וול סטריט ננעלו כאמור במגמה מעורבת על רקע פרסומי שלל דוחות כספיים לרבעון השלישי. 3M הכבידה על הדאו ג'ונס שננעל באדום, מנגד הנאסד"ק עלה בכ-0.8%.

לאחר סיום המסחר פרסמה אינטל דוחות טובים, ומניית החברה זינקה במסחר המאוחר. מנגד, ענקית המסחר המקוון אמזון דיווחה לאחר סיום המסחר על רווח למניה של 4.32 דולרים - 39 סנט מתחת לתחזיות השוק שצפו רווח של 4.62 דולרים למניה. ההכנסות הסתכמו ב-70 מיליארד דולר - מעל לתחזיות השוק להכנסות של 68.81 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2019.

בשורה התחתונה, ברבעון השלישי של השנה הרווח הנקי עמד על 2.1 מיליארד דולר, מדובר בירידה לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה בו החברה רשמה רווח נקי של 2.9 מיליארד דולר. זוהי הפעם הראשונה בה רווחי אמזון יורדים לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה מאז יוני 2017.