חשד במשטרה: בכירים במטה הליכוד היו מעורבים בהטרדת שלמה פילבר

דובר משפחת נתניהו עופר גולן נחקר בחשד למעורבות בהטרדת עד המדינה בתיק 4000 ע"י פעילי המפלגה • נתניהו: הרדיפה לא נפסקת לרגע

שלמה פילבר / צילום:  שלומי יוסף
שלמה פילבר / צילום: שלומי יוסף

חקירות ראש הממשלה מולידות חקירות חדשות: המשטרה אישרה הערב (א') כי היא חוקרת חשד כי מקורבים של ראש הממשלה בנימין נתניהו הטרידו את עד המדינה בתיק 4000, שלמה פילבר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת.

בין החשודים שנחקרו גם עופר גולן, דוברה של משפחת נתניהו. "על-מנת להעמיד דברים על דיוקם, נאשר כי בימים האחרונים פתחה היחידה החוקרת בחקירה בחשד להטרדת עד", נאמר בין היתר בהודעת המשטרה.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על אלף העמודים של טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של ראש הממשלה בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשלה להיאבק בדעת הקהל מול שיטפון ההדלפות הבלתי פוסק נגדו באמצעות פגיעה במקורביו".

בא-כוחו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, מסר בתגובה: "מדובר בהאשמות מופרכות וחסרות שחר, שטוב היה אם לא היו נחקרות בכלל. בעוד שלמר גולן אסור להתבטא בנושא כדי שלא לשבש חקירה, דבר החקירה מודלף באופן לא חוקי".

עוד מסר חדד כי "אין לנו ספק שבסופו של דבר התיק נגד מר גולן ייסגר, מהטעם הפשוט שהוא מעולם לא הטריד את עד המדינה פילבר או כל עד אחר".

*** חזקת החפות: החשודים המוזכרים בידיעה לא הורשעו בכל עבירה, ועומדת לזכותם חזקת החפות.