"פייק משא ומתן": צוותי כחול לבן והליכוד נפגשו בשנית להמשך מו"מ

עוד לפני תחילת הפגישה הודיע השר יריב לוין כי מדובר ב"פייק משא ומתן" • "המשא ומתן האמיתי מתקיים עם עודה במטרה להקים ממשלת מיעוט סהרורית עם הערבים", כך לדברי השר

צוותי המשא ומתן של המפלגות כחול לבן והליכוד נפגשו הבוקר (ה') בפעם השנייה בכפר המכביה. עוד לפני תחילת הפגישה הודיע השר יריב לוין כי מדובר ב"פייק משא ומתן".

"אנחנו מגיעים היום מתוך תחושה קשה שכנראה מדובר בפייק משא ומתן", מסר לוין בהודעה לעיתונות לפני תחילת הפגישה. "כאשר המשא ומתן האמיתי מתקיים עם עודה במטרה להקים ממשלת מיעוט סהרורית עם הערבים. גם היום, נשוב ונבקש לדעת אם רעיון האיוולת הזה נזנח והאם כחול לבן החליטה שהיא באמת רוצה אחדות, וכמובן האם היא מקבלת את מתווה הנשיא שהוא הדרך היחידה להקמת ממשלה", הוא אמר והוסיף כי "לצערי נראה לי שגם הפעם לא נשמע תשובה לכל השאלות האלה".

אחר הצהריים צפוי ח"כ בני גנץ להיפגש, לראשונה מאז קיבל את מלאכת הרכבת הממשלה, עם ראשי הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה וח"כ אחמד טיבי. הפגישה תיערך במשרדי כחול לבן ברמת החייל.

גנץ מחזיק את מנדט הרכבת הממשלה מזה שבוע, אך עד עתה לא נרשמה כל התקדמות, למעט פגישות בין גנץ לראשי הסיעות. פגישה פומבית בינו לבין יו"ר הימין החדש איילת שקד ו/או עם ראשי מפלגות אחרות, כגון אריה דרעי, בצלאל סמוטריץ' או יעקב ליצמן - טרם נקבעו.

בתוך כך, הערב תערוך מפלגת כחול לבן כינוס פעילים בנמל תלאביב בהשתתפות חברי הכנסת של הסיעה, ועם נאומים של גנץ, יאיר לפיד, משה יעלון וגבי אשכנזי.