גנץ: "פניו של נתניהו לבחירות, והקמפיין שלו כבר החל"

בכנס פעילים שהתקיים הערב התייחס יו"ר כחול לבן לאירועי השבוע, ואמר כי "נתניהו שולח את אנשיו לתקוף את המשטרה, את הפרקליטות ואת התקשורת" • לפיד הוסיף: "בכל מדינת ישראל יש רק אדם אחד שרוצה בחירות. קוראים לו בנימין נתניהו"

בני גנץ ויאיר לפיד/ צילום: שלומי יוסף
בני גנץ ויאיר לפיד/ צילום: שלומי יוסף

מפלגת כחול לבן קיימה הערב כנס פעילים בנמל תל-אביב. ח"כ בני גנץ הגיע אחרי פגישתו עם ראשי הרשימה המשותפת איימן עודה ואחמד טיבי, ובנאום שנשא בכנס התייחס לאירועי השבוע האחרון ואמר "נתניהו חייב לדרוך על הברקסים. הדברים שאמר השבוע השר אמיר אוחנה חצו כל גבול.

"פניו של נתניהו לבחירות, והקמפיין שלו כבר החל. אני נחוש להקים ממשלת אחדות רחבה ולא לצאת לבחירות. לא הגעתי לפוליטיקה כדי להיות סרח עודף של בלוק".

כאשר התייחס גנץ לנתניהו, חלקים בקהל החלו לקרוא קריאות בוז. גנץ ביקש מן הקהל שלא לעשות זאת, ואמר "את מה שקורה בימים האחרונים חייבים לסיים. לא יכול להיות שבזמן שאנחנו נלחמים על הממלכתיות, נתניהו שולח את אנשיו לתקוף את המשטרה, את הפרקליטות ואת התקשורת.

"זה קדימון למה שנראה אם יהיה פה ראש ממשלה שיכהן תוך כדי משפט פלילי. התרת הרסן מעלה חשש כבד שפניו של נתניהו לבחירות. והקמפיין החל".

ח"כ יאיר לפיד אמר לפעילים שלו "אתם ניצחתם. ניצחתם. עשיתם את מה שאמרו שלא ניתן לעשות. ניצחתם מנגנון פוליטי מושחת הנשען על כספים שלא יודעים מאיפה הגיעו. ניצחנו הסתה, ומנגנון ממשלתי ופעילים בשכר. הניצחון שלנו הגיע ממקום טוב.

"אני רוצה להתפלל אתכם ביחד שאנחנו בכנס של אחרי בחירות, לא כנס לפני בחירות. אני לא רוצה עוד בחירות. אתם לא רוצים עוד בחירות. בכל מדינת ישראל יש רק אדם אחד שרוצה בחירות. קוראים לו בנימין נתניהו. מפני שהוא לא מקשיב לעם. הוא מקשיב רק לעורכי הדין שלו. ועורכי הדין שלו אומרים לו: "לך לבחירות"".