מסחר מקוון | בלעדי

לא רק בטרמינל איקס: פוקס הום מקימה אתר מכירות אונליין

רשת המוצרים לבית מקבוצת פוקס יוצאת לדרך עצמאית, בנוסף למכירות באתר הסחר המקוון טרמינל איקס • פוקס הום מונה פריסה של 81 סניפים בפריסה ארצית

רגע לפני שחגיגת הקניות של נובמבר יוצאת לדרך: ל"גלובס" נודע כי רשת המוצרים לבית פוקס הום מקימה לראשונה אתר סחר מקוון עצמאי. מוצרי הרשת מקבוצת פוקס שבשליטת הראל ויזל נמכרו עד היום בפלטפורמת האונליין שהוקמה על-ידה - טרמינל איקס - לצד מותגים אחרים של הקבוצה.

זוהי הפעם הראשונה בה הקבוצה פותחת אתר סחר נפרד עבור מותג שהקימה, כשלמותג ההלבשה פוקס לא קיים אתרי מכירה נפרד, והוא נמכר תחת המטרייה של טרמינל איקס. עם זאת, למותגים נוספים של הקבוצה קיימים אתרי סחר נפרדים, ביניהם ללין ונייקי.

ככל הידוע, פעילות האתר של פוקס הום צפויה לעלות לאוויר ביממה הקרובה.

בניגוד למגוון המוגבל יחסית של פוקס הום שקיים היום בטרמינל איקס, בחנות המקוונת החדשה ניתן יהיה לרכוש את כל המוצרים של הרשת. עוד נודע כי בהמשך צפויה להימכר באתר גם קטגוריה חדשה של מוצרים בלעדיים לאתר שלא יימכרו בחנויות הרשת.

באשר למשלוחים, בפוקס הום מבטיחים הגעה לבית הלקוח בתוך 72 שעות, כשרוב המשלוחים של הרשת אמורים להגיע בתוך 48 שעות. עלות משלוח עומדת על 19 שקל, בעוד שעבור לקוחות שיזמינו בסכום של 199 שקל המשלוח יהיה ללא עלות.

פוקס הום הוא כאמור מותג המוצרים לבית של קבוצת פוקס, והוא מונה 81 חנויות בפריסה ארצית. קבוצת פוקס נסחרת לפי שווי שוק של 1.84 מיליארד שקל.