תקועים בפקק? אתם צריכים להודות לשר התחבורה

השקת נתיב הקארפול, בו מותרת הנסיעה לרכבים עם שניים או שלושה נוסעים, אמורה לחולל שינוי ביחס לרכב הפרטי • למרות שנתיבי איילון הפכו לפקק תנועה גדול, השינוי שמחולל שר התחבורה סמוטריץ' עשוי להתגלות בעתיד כמהלך ששינה את התחבורה בישראל • האזינו 

פקקים בנתיב פלוס - נתיב הקארפול הראשון / צילום: שלומי יוסף
פקקים בנתיב פלוס - נתיב הקארפול הראשון / צילום: שלומי יוסף

בשבוע שעבר הושק בקול תרועה רמה נתיב הקארפול, בו מותרת הנסיעה לשניים או שלושה נוסעים. המהלך, כך מקווים במשרד התחבורה, אמור לחולל שינוי ביחס לרכב הפרטי. בעוד נתיבי איילון הפכו לפקק תנועה גדול, ומד הלחץ של הנהגים הישראלים על סף פיצוץ, יש מי שרואה בכך אסקפט חיובי.

שני אשכנזי ובר לביא, שאחראים על אחד הטקסטים הנוקבים שנכתבו בנושא ב"גלובס", התארחו באולפן "גלובסטוק" בהנחיית ליאת רון בכדי להסביר למה בצלאל סמוטריץ', שר התחבורה בממשלת המעבר, פועל נכון בחינוך הישראלים לתחבורה שיתופית.